Reklāmas, kas laikrakstos aizņem veselu atvērumu, ir daļa no kampaņas, kas sākta, mēģinot samazināt valstī pieaugošo vīriešu un sieviešu skaita atšķirību.
Indijā bieži tiek veikti aborti un nogalināti jaundzimušie, ja tās izrādās meitenes, tādēļ šobrīd Indijā uz katriem 1000 jaundzimušajiem zēniem dzimst vien 914 meitenes, kas ir zemākais rādītājs, kopš valsts 1947.gadā ieguva neatkarību, un daudz zemāks par vidējo pasaules rādītāju - 1050 meitenēm uz katriem 1000 zēniem.
Madhjas Pradēšas štatā izvietoti reklāmas plakāti ar premjerministru, kurš rokās tur meiteni. Uz tiem uzdrukāts: "Viņas piepilda mūsu dzīvi ar smaidiem. Viņas spēj izdarīt visu."
Plakāti ir daļa no "Save Our Girls" ("Glābiet mūsu meitenes") kampaņas, kas tiks sākta 5.oktobrī.
Uz sievietēm Indijā tiek izdarīts liels spiediens, lai tās radītu vīriešu kārtas mantiniekus, jo tos uzskata par ģimenes maizes pelnītājiem, ģimenes galvām un vecāku aprūpētājiem.
Savukārt meitenes tradicionālās ģimenēs tiek uzskatītas par nastu, jo, lai viņas izprecinātu, nepieciešams prāvs pūrs.
Pēdējos gadu desmitos vairākas Indijas valdības ir centušās ieviest jaunus projektus, lai mazinātu sociālos aizspriedumus pret meitenēm, tai skaitā pat finansiāli atbalstot topošos vecākus, taču šie mēģinājumi nav guvuši vērā ņemamus rezultātus.