Laika ziņas
Šodien
Migla
Otrdiena, 26. novembris
Sebastians, Konrāds

Laikraksts: Par Jaroslavļas aviokatastrofas vainīgo tiks atzīts ekipāžas komandieris

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
latvju bāleliņš
l
Jaunākā informācija Krievijas portālos vēsta ,ka varēja būt bijuši neatbloķēti stabilizatori,kuri lidmašīnai stāvot tiek ar vadības pogu nobloķēti,lai vējš viņus nesalauž. Izpētot melnās kastes ierakstus konstatēts,ka ātrums 230 km/h priekš pacelšanās bijis pietiekams. Viss kā jau Krievijā - neko skaidri nevar zināt,jo katrs sargā savu ādu.
Labvēlis
L
Citos portālos ir vairāk informācijas. Kāju uz bremžu pedāļa šis pilots turēja nejauši. Jo iepriekšējā modelī pilotiem tieši tajā vietā bija paredzēta vieta kājas novietošanai, bet JAK 42 nez kamdēļ tur ierīkoja bremžu pedāli. Tad nu šis pilots automātiski paceļoties kāju nolika tur, kur bija pieradis nolikt tā izraisot bremzēšanu, viņš tā arī nesaprata kamdēļ lidmašīna neceļas gaisā. Ja meklēt vainīgos, tad es atbildību dalītu šādi - 80% konstruktori, 10% pilotu apmācītāji, 10% pats komadieris jeb pilots. Konstruktoram bija japaredz tāda laža, ka pilots atnākot strādāt no JAK 40 būs pieradis vadīt lidmašīnu savādāk.
e.
e
Varbūt ir vērts pagaidīt oficiālo spriedumu? Citādi jau kārtējo reizi dzeltenās preses cienīga baumošana. Tad arī sapratīsim, vai atraduši pārmijnieku, kam uzvelt vainu, vai arī pieķersies lietai nopietni un liks pārbūvēt visas lidmašīnas, ja jau tādu kļūdu piloti pieļauj regulāri.
osis
o
Ja tas ir tā, tad tā ir nopietna problēmas lidmašīnas vadības sistēmā, tā nedrīkst būt, ka premzēšanu nav iespējams vizuāli vai akustiski pamanīt. Nerunājot par to, ka tiek celta jauda un bremzēts vienlaicīgi, kas ir nenormāla rīcība. Tā ir nopietna konstrukcijas nepilnība.
jana
j
Bet melnās kastes sarunā tomēr varēja izlasīt, ka ātrums ieskrienoties pazeminājās un komandieri īsti nesaprata, kāpēc, piesauca kādu stabilizatoru, kamēr viens iekliedzās- ko tu dari- un tad arī viss beidzās. Vai tad tas otrs nepamanīja, ka bremzē? Bet droši vien viss notiek tik ātri, laikam jau tāds bija liktenis. Un man ļoti nepatīk reklāma par hokeju ar kaut kādām melnām sievām un muļķīgu dzeju. To vajadzētu pārtraukt.
Al
A
Pārtulkojot no krievu val.: "apkalpes komandieris"
to ???
t
kā - kādēļ vajadzēja? Arī Smoļenskā Polijas prezidenta pilots strauji spieda uz bremzēm un nogāzās...
???
?
neviens tā arī neatbildēja - kāpēc spieda uz bremžu pedāļiem ????? - gan jau pasmagi to darīt ....
Viesulis
V
Kas no ta mainīsies? Nekas! Ģimenēm un faniem no tā vieglāk tāpat nekļūs. Solomenceva ģimenei, visticamāk, kļūs vēl sliktāk...Lai viņi visi dus Dieva mierā!
mazā Vera
m
Kādi vēl bremžu pedāļi, ja lidmašīna jau bija gaisā? Es nespeciāliste, i tad saprotu, ka gaisā nekādu bremžu nav. Ja arī būtu bijis bremzēts uz zemes, tav tikko metru gaisā, tā vajadzēja iet stāvus debesīs!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits