Aptuveni 30 metrus garā fizelāža atradās septiņus metrus no ūdens virsmas, kad avārijas izejas durvju asā mala pārgriezusi virvi. Vraks atkal nogrimis dzelmē. Viens no faktoriem, kas noveda pie neveiksmes, ir spēcīgās zemūdens straumes konkrētajā vietā - tās pacelšanas laikā šūpojušas fizelāžu un radījušas berzi starp asajām malām un virvēm.Otrajā piegājienā glābēji malas nosegs ar gumijas loksnēm.Toties nirējiem, darbojoties ap nogrimušo korpusu, ļoti sliktas redzamības apstākļos izdevies uziet vēl vairākus bojāgājušo pasažieru līķus. Līdz šim no ūdens izceltas 69 cilvēku mirstīgās atliekas. Kopējais katastrofā bojāgājušo skaits ir 162. Jau vēstīts, ka 28.decembrī Javas jūrā iegāzās kompānijas AirAsia laineris, kas bija ceļā no Surabajas uz Singapūru. Bojā gāja 162 cilvēki.Lidojuma datu ierakstu analīze liecina, ka katastrofas iemesls, visticamāk, bija pārāk strauja augstuma uzņemšana.
Pirmais mēģinājums izcelt AirAsia lainera vraku cieš neveiksmi - neiztur virves
Glābšanas dienestu darbinieki uzsākuši 28.decembrī avarējušā AirAsia lainera Airbus A320-200 fizelāžas izcelšanas operāciju. Pirmais piegājiens gan beidzies neveiksmīgi – pārtrūkušas virves, ar kurām fizelāža piestiprināta pie ar gaisu pildīta speciāla balona, kādus izmanto smagu objektu izcelšanai no ūdens, vēsta raidorganizācija BBC.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.