Arodbiedrības CFDT un CFCT uzskata, ka prezidenta Emanuēla Makrona piedāvātie grozījumi Francijas darba kodeksā nelabvēlīgi ietekmēs to pārstāvēto nozari.
Kravas automašīnu vadītāji bažījas, ka darba tirgus reformas, radot negodīgu konkurenci, nelabvēlīgi ietekmēs mazos uzņēmumu, kas viņu nozarē nodrošina 75% līdz 80% darbavietu.
Pirmdienas protesta akciju ietvaros uz visiem Francijas lielceļiem kravas automašīnas pārvietojas palēninātā gaitā.
Savukārt 25.septembrī sāksies kravas automašīnu vadītāju streiks, kuram pievienosies arī šoferi, kurus pārstāv arodbiedrības CGT un FO.
"Tas ir brīdinājums valdībai. Ja mēs netiksim sadzirdēti, mēs neapstāsimies tikai pie tā," paziņojis CFDT ģenerālsekretārs Patriks Blezs.
Vienlaikus kravas automašīnu vadītāju arodbiedrības cenšas pārliecināt sabiedrību, ka to protestu mērķis nav radīt satiksmes sastrēgumus, bet gan "atmodināt" pārējos strādājošos.
Tikmēr CGT ģenerālsekretārs Žeroms Veritē brīdinājis, ka nākamnedēļ plānotajam streikam "būs ļoti konkrēta ietekme uz Francijas ekonomiku".