"Mēs par to nekad neesam dzirdējuši. Mēs par to neko nezinām, turklāt mums nav nekāda sakara ar šī lietām," Kremļa runasvīru Dmitriju Peskovu citējusi valsts pārvaldītā aģentūra Tass.
Apmēram 100 000 dolāru (84 000 eiro) tērēti, lai aktualizētu tādus jautājumus kā ieroču kontrole un rasu attiecības.
Lai arī kopējais reklāmu skaits ir salīdzinoši neliels, tas paver ieskatu Krievijas centienos ietekmēt ASV politiku vēlēšanu kampaņas laikā, šajā gadījumā - ar sociālo mediju palīdzību.
470 konti tiek saistīti ar bēdīgi slaveno "troļļu fermu" Sanktpēterburgā bāzētajā uzņēmumā Internet issļedovaņija (Interneta pētījumi), kas zināma ar Krievijas valdību atbalstošu viedokļu izplatīšanu ar viltus kontu palīdzību, atklājuši divi ar izmeklēšanu saistīti avoti.
Kopumā šie konti no 2015.gada jūnijam līdz 2017.gada maijam iegādājās apmēram 3000 reklāmu. Lai arī reklāmās tiešā veidā vēlēšanu, kandidātu vai balsošanas jautājums netika skarts, tās tomēr ļāva pastiprināt nesaskaņas raisošos vēstījumus, izmantojot šo sociālo mediju platformu, paziņoja Facebook drošības vadītājs Alekss Steimoss.
Facebook nodevis šo informāciju federālajām varasiestādēm, kas izmeklē Krievijas iejaukšanos ASV prezidenta vēlēšanu procesā.
Kremlis