"Varu ar pārliecību apgalvot, ka pirmie Žiguļi līdz pat septītajam modelim nevelk līdz Euro—2 klasei," sacīja L.Bočins. Viņš norāda, ka pasākums saistīts ar nepieciešamību uzlabot nepatīkamo ekoloģisko situāciju Maskavas centrā. "Ārzemnieki jau sen pārgājuši uz Euro—3 un Euro—4 un jau mērķē uz Euro—5," viņš pavēstīja žurnālistiem. "Tāpēc šāds solis ir nepieciešams Maskavas lieluma megapolei." Pašlaik Maskavā joprojām redzamas gana daudz vecā izlaiduma mašīnas, jo sevišķi piektā un sestā modeļa Žiguļi, kuri vēl aizvien tiek ražoti Iževskā. Tos galvenokārt lieto mazturīgie maskavieši, it sevišķi pensionāri. Vienlaikus Maskavas mērija nolēmusi pilsētā popularizēt mazlitrāžas automašīnas. L.Bočins stāsta, ka drīzumā tiks izdots rīkojums, lai "ikvienam, kurš iegādāsies mašīnu ar dzinēja tilpumu ne lielāku par 1,2 litriem un garumu zem 3,5 metriem, tiktu piešķirta īpaša degvielas karte 26 tūkstošu rubļu vērtībā". Aptuveni 490 latiem līdzvērtīga summa, pēc mērijas domām, ļaus uzpildīties veselu gadu. Tiesa, rīkojumā noteiktajām prasībām atbilst tikai daži mašīnu modeļi: krievu Oka, Peugeot—107, Daewoo Matiz un to analogi. Maskavā populārākās mazās klases mašīnas Nissan Micra un Opel Corsa nedaudz pārsniedz noteiktos ierobežojumus.
Žiguļiem iebraukšana Maskavas centrā liegta
Maskavas mērija nolēmusi šīgada rudenī aizliegt iebraukšanu pilsētas centrā mašīnām, kuras izmanto par Euro—2 klasi sliktāku degvielu, aģentūrai Interfax paziņoja domes dabsaimniecības departamenta vadītājs Leonīds Bočins. Aizliegums varētu attiekties uz lielāko daļu vietējo automašīnu — galvenokārt jau lētajiem, klasiskajiem Žiguļu modeļiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.