Šogad Goop atlaida 40 darbinieku, to vidū bija arī mārketinga vadītāja Lorēna Džonsone, kura Goop paguva nostrādāt tikai astoņus mēnešus. Izdevuma The Telegraph modes redaktore Betanija Holta raksta, ka, visticamāk, vienmēr būs tādu sieviešu paaudze, kurām Paltrova šķiet kā sena draudzene vai dzīvesstila guru, kuras padoms ir zelta vērts. Taču tas vairs nespēj nodrošināt panākumus biznesā.
Goop Paltrovai bija lielisks projekts, ar ko aizstāt aktrises karjeru, un tolaik dīvainie, taču unikālie produkti bija kaut kas tirgū jauns. Nu ne vienai vien zvaigznei ir savs zīmols un Goop nepieciešama būtiska reorganizācija. Uzticamie Goop klienti strauji noveco, un Paltrova atrodas izaicinājuma priekšā – ļaut zīmolam novecot kopā ar tiem vai meklēt jaunus ceļus.