gadā to noskatījās 105,97 miljoni. Savukārt visvairāk skatītais Super Bowl mačs bija pagājušā gada spēle, kuras TV auditorija bijusi 98,7 miljoni.Procentuāli salīdzinot televizoru īpašnieku un pārraižu skatītāju skaitu Amerikā, Super Bowl televīzijas seriālam gan zaudējis. Amerikāņu futbola čempionāta izšķirošo spēli noskatījušies 68%, bet M-A-S-H 1983.gadā – 77%.Eksperti uzskata, ka augstos televīzijas reitingus visvairāk noteicis emocionālais viesuļvētru Katrīna pārcietušās Ņūorleānas komandas panākums.
Tiesa, nesen veiktais aģentūras Venables Bell&Partners pētījums liecina, ka krietni populārākas par pašu spēli ir tās starplaikos demonstrētās un īpaši šim gadījumam veidotās reklāmas. 66 procenti aptaujas dalībnieki varējuši nosaukt iecienītāko pagājušā gada Super Bowl laikā rādīto reklāmu, bet tikai 39 procenti varēja atcerēties, kura komanda maču uzvarēja.
Maksa par 30 sekunžu garas reklāmas demonstrāciju Super Bowl laikā pieaugusi līdz trim miljoniem dolāru.