Arī valstsvienību turnīros turpmāk tiks izmantota līdzīga centralizēta mārketinga prakse, kāda tā jau daudzus gadus ir Čempionu līgā. ''Tiks ieviests nozīmīgs finanšu rīks – centralizētais mārketings. Turpmāk katrā PK vai Eiropas čempionāta kvalifikācijas ciklā katra nacionālā federācija saņems vismaz piecus miljonus eiro,'' sacīja Laurinecs. ''UEFA būs mārketinga tiesības. Spēļu noformējums šādās spēlēs izlašu līmenī būs līdzīgs tam, kāds tas ir Čempionu līgā, – ietērpts vienādos zīmolos,'' norādīja UEFA pārstāvis.
UEFA pārstāvis uzsvēra, ka šāds finansējums būs pamatīgs atspaids nelielām un vidējām futbola valstīm, kāda ir Latvija.
Laurinecs informēja, ka UEFA valde pieņēmusi lēmumu atgriezties pie kopīgām kvalifikācijas spēlēm ar vieniem un tiem pašiem pretiniekiem gan lielajām valstsvienībām, gan U-21 izlasēm kvalifikācijas turnīros, kā tas bija agrāk. Tas nozīmē, ka uz spēlēm abas komandas dosies kopīgi.