Uzstājoties ar runu Detroitas autošovā, Cetče atzina, ka F1 komandas rezultāti 2012.gadā, kad vienība finišēja piektajā vietā Konstruktoru kausā un izcīnīja vienu uzvaru, nebija apmierinoši.
“Formula 1 ir ļoti pamanāma platforma un mēs bez šaubām tērējam lielu daļu mārketinga budžeta, lai piedalītos šajā čempionātā,” paziņoja Turcijā dzimušais vācu biznesmenis. “Mēs Formula 1 čempionātu uzskatām par vistuvāko mūsu pamata biznesam.”
“Taču tā kā čempionāts ir tik ļoti populārs, cilvēki ātri pamana vai kompānija tajā spēj sasniegt rezultātus vai nē,” turpināja Cetče. “Mūsu komandai mērķis ir būt katrā sacīkstē starp vadošajām vienībām, kas cīnās par uzvaru. Lai gan pērn mums bija viena uzvara, nevar teikt, ka mēs bijām starp līderiem visos posmos. Tieši tāpēc mēs ieviesām izmaiņas – mums ir jauns pilots, jauns direktors un pārmaiņas būs vēl.”
“Mēs redzējām, ka mūsu dzinējs ir labākais vai viens no labākajiem un arī piloti bija starp pašiem labākajiem,” turpināja “Daimler AG” direktors. “Tomēr lielākās problēmas bija ar šasiju un mēs strādājam pie šīs problēmas. Gaidāmā sezonā visdrīzāk vēl neļaus mums nodemonstrēt pārmaiņu efektu, taču 2014.gadā mums būs labas izredzes cīnīties par titulu, jo īpaši jaunās dzinēju formulas dēļ. Mūsu uzdevums ir optimāli sagatavot šasiju un dzinēju uz 2014.gadu.”