Itāļu kompānijas sporta nodaļas boss Pols Hemberijs atzina, ka turpmāk cietākais sastāvs konstrukcijā būs līdzīgs tam, kas tika izmantots iepriekšējā sezonā.
“Pēc tam, kad esam izvērtējuši riepu darbību pirmajos četros posmos un pēc konsultācijas ar visām komandām, mēs esam pieņēmuši lēmumu – izmainīt cietāko riepu sastāvu jau uz nākamo posmu Spānijā,” paziņoja Hemberijs. “Tieši tā pat mēs rīkojāmies arī pirms diviem gadiem, kad sākot ar Barselonas posmu ieviesām jaunu cietākā sastāva riepu tipu.”
“Jaunā sastāva cietās riepas būs krietni tuvākas 2012.gada versijai un tās ļaus komandām, kombinācijā ar pārējiem riepu tipiem, kas paliks nemainīgi, operēt ar ievērojami plašāku stratēģisko risinājumu klāstu,” turpināja “Pirelli” pārstāvis.
Nākamajā posmā Spānijā tiks izmantotas vidējā un cietā sastāva riepas, kamēr turpmākajos divos posmos Monako un Kanādā būs krietni mīkstāka riepu izvēle – attiecīgi supermīkstās/mīkstās un supermīkstās/vidējās.