Kombinācijā ar “Renault” dzinējiem “Renault Sport” kompānija visiem saviem F1 klientiem piegādāja arī “Magnetti Marelli” ģeneratorus, tomēr pēdējās divās sezonas vairākām komandām un jo īpaši “Lotus” un “Red Bull” atgadījās nopietnas tehniskas problēmas. Ģeneratoru izturības problēmu dēļ tika zaudētas uzvaras un pēc pagājušās sezonas izskaņas pats “Red Bull” boss Dītrihs Matešitcs paziņoja, ka vēlas citu ģeneratoru piegādātāju.
Tagad “Renault Sport” ir apstiprinājuši, ka “Red Bull” izmanto “McLaren Electronic System” ģeneratorus, kamēr pārējie “Renault” klienti turpina izmantot “Magnetti Marelli”.
“Mums pagājušā gadā bija nepiedodamas tehniskas problēmas un mēs par to uzņemamiem pilnu atbildību,” paziņoja “Renault Sport” tehniskais direktors Robs Vaits. “Mēs cītīgi strādājam, lai šīs problēmas neatkārtotos.”
Jāpiebilst, ka jaudas parametri katrai mašīnai atšķiras, kamēr ģeneratoru parametri bija nemainīgi un iespējams tieši tas izraisīja kļūmes “Red Bull” gadījumā, bet neizraisīja pārkaršanas problēmas citām “Renault” dzinēju komandām. Ģeneratora uzdevums ir ģenerēt elektrisko jaudu, kas atbilst visas mašīnas kopējam elektrības patēriņam, kā arī uzturēt pie dzīvības akumulatorus un baterijas, kas tiek izmantotas KERS sistēmā. Taču mašīnu tehniskie parametri attiecībā uz elektrisko jaudu un tās kopējo patēriņu atšķiras, līdz ar to šogad nedaudz atšķiras arī ģeneratoru parametri – “Renault” piedāvā divu versiju ģeneratorus ar palielinātu jaudas kapacitāti. Acīmredzot uzlabojumi ir atmaksājušies, jo šogad problēmas nav radušās.