Iepriekšējās sezonas laikā Botass 15 Grand Prix posmu laikā piedalījās piektdienu treniņos, kad aizstāja Bruno Sennu, bet “Williams” testu un rezerves pilots viņš ir jau kopš 2010.gada. Tas nozīmē, ka debitantam ir pietiekami liela pieredze un tas atspoguļojas gan viņa ātrumā trasē, gan komunikacijā ar komandu.
“Viņš ir bijis ar mums tik ilgu laiku un ir strādājis piektdienu treniņos – mēs viņu pazīstam ļoti labi,” atzina Pujolars, kurš vēl pērn bija Pastora Maldonādo sacīkšu inženieris. “Mēs viņu neuzskatām par debitantu, turklāt viņa sniegtā tehniskā informācija ir ļoti noderīga.”
Pēc Pujolara domām Maldonādo un Botasa duets ir ideāls, jo abi piloti piespiedīs viens otru demonstrēt aizvien labāku sniegumu.
“Pastors uz iepriekšējās sezonas beigām ievērojami progresēja, bet Botass regulāri demonstrēja lielisku sniegumu,” skaidroja spāņu speciālists. “Ja abi turpinās tādā garā, tad vienībā veidosies ļoti laba konkurence gan starp pilotiem, gan viņu sacīkšu inženieru komandām.”
Jaunajā sezonā Pastora Maldonādo sacīkšu inženieris būs Endrjū Mērdoks, bet Valteri Botasu viņa debija sezonā pieskatīs Džonatans Edols.