Ar Latvijas licenci startējošais ASRT komandas pilots Grjazins bija ātrākais visos četros rīta pusē veiktajos ātrumposmos un divos no četriem pēcpusdienas “dopiem”, pārliecinoši atrodoties vadībā no starta līdz finišam. Absolūtajā ieskaitē Grjazins par 1 minūti apsteidza igauņu pilotu Sīmu Plangi (“Mitsubishi Lancer EVO X”), bet vairāk kā 2 minūtes zaudēja un trešo vietu izcīnīja ukrainis Vitālijs Puškars (“Mitsubishi Lancer EVO IX”).
Lai gan Grjazina uzvara izskatās pārliecinoša, vēl pēc pirmajiem četriem ātrumposmiem viņš atradās tikai 5 sekundes priekšā Jānim Feldmanim (“Mitsubishi Lancer EVO X”), kamēr 22 sekundes tobrīd zaudēja Mārtiņš Svilis (“Mitsubishi Lancer EVO VIII”). Taču jau piektajā “dopā” Feldmaņa ekipāža, mēģinot panākt līderi, lielā ātrumā ielidoja kupenā un zaudēja 14 minūtes, kamēr Svili tāds pats liktenis piemeklēja pēdējā astotajā ātrumposmā, kur tika pazaudētas nepilnas 8 minūtes, izlaižot no rokām drošu otro vietu.
Līdz ar to labākā no latviešu ekipāžām ar pilotu Ediju Bergmani (“Mitsubishi Lancer EVO”) ierindojās ceturtajā vietā absolūtajā ieskaitē.
Savukārt 1000 eiro naudas balvu par uzvaru vienas ass piedziņas klasē izcīnīja Ata Bruņinieka (“Lada Samara”) ekipāža, kas par piecām sekundēm apsteidza Ralfu Sirmaci (“Ford Fiesta”).
Rallija “Alūksne 2013″ rezultātus iespējams aplūkot ŠEIT >>