Jau šobrīd ir skaidrs, ka pēdējie savu iespēju ir izmantojuši tikai daļēji. Mūsdienu Formula 1 valda aerodinamikas speciālisti, tas ir novedis pie sacīkšu mašīnām, kurās dominē šī joma. Tas mums ir devis ļoti ātras mašīnas pagriezienos un cerības sagaidīt rekordu gāšanu vairākās trasēs. Taču skatītāji ne pie TV ekrāniem, ne tribīnēs nespēs pamanīt, ka formulas ir trīs līdz piecas sekundes aplī ātrākas, bet ļoti pamanāmi būs tas, ka apdzīšana un cieša cīņa trasē starp pilotiem samazināsies. Iemesli ir ļoti vienkārši: no aerodinamikas tik ļoti atkarīgai mašīnai ir nepieciešams tīrs gaiss, bet priekšā braucošās mašīnas radītā turbulence neļaus pietuvoties uzbrukuma attālumā, neriskējot ar pēkšņu piespiedējspēka zudumu un izlidošanu no trases. Nu jau savu troni pametušais Bērnijs Eklstons savulaik teica: "Aerodinamikas speciālistiem ir jāizdomā tādi noteikumi, lai viņu pakalpojumi mums vairs nebūtu vajadzīgi." Iespējams, skan pārāk ekstrēmi, bet daļa taisnības tur noteikti ir.
Taču pietiks ar pesimistiskām nojautām – izmaiņas noteikumos līdzjutējiem ir devušas arī pozitīvas lietas. Ferrari komanda revolūciju noteikumos ir centusies izmantot ļoti agresīvi, pārveidojot savas mašīnas aerodinamiku un dzesēšanas sistēmu, kuras ierobežojumi pērn neļāva pilnībā izmantot arī jaudas agregāta potenciālu. Ziemas testu novērojumi no Barselonas trases ļauj cerēt, ka Mercedes nebūs tik vienmuļi nomācošs pārsvars ātrumā, jaudā un izturībā, kā tas bija pērn, lai gan joprojām tieši Sudraba bultas ir jāuzskata par favorītiem pirms sezonas pirmās sacīkstes Melburnā. Kas attiecas uz Red Bull, lai neizteiksmīgais sniegums testos jūs nemaldina! Pirmkārt, mēs vēl neesam redzējuši ievērojami uzlabotā Renault dzinēja pilno jaudu. Otrkārt, komandas tehniskais guru Adrians Ņūvejs testos nekad neparāda visus savus aerodinamikas meistardarbus, lai konkurentiem būtu mazāk laika tos nokopēt. Treškārt, tieši Red Bull pērn sezonas laikā progresēja visstraujāk, tas nozīmē, ka šogad agrāk vai vēlāk mums ir cerības ieraudzīt trīs komandas, kas cīnīsies par uzvaru katrā posmā.
Atliek vēl F1 cilvēciskais faktors – piloti. Šajā frontē ir ļoti daudz intrigu: ko Valteri Botass spēs izdarīt pret Lūisu Hamiltonu, vai Fernando Alonso pacietīs pazemojumu krīzē nonākušajā McLaren Honda komandā un kādus pārsteigumus šogad mums ir sagatavojis brīnumbērns Makss Verstapens.