Ceļā no Fiambalas uz Kopjapo sportistiem bija jāveic 392 km garš pārbrauciens un 319 km ātrumposms, no Argentīnas atkal atgriežoties Čīlē, kur pēc divām dienām paredzēts Dakaras rallija finišs. Līdz ar to līderi jau domā tikai par pozīciju nosargāšanu. Vienīgi motociklu ieskaitē vēl varam sagaidīt cīņu starp pirmo trīs pozīciju īpašniekiem.
Vieglo auto kategorijā ceturto uzvaru kādā no šī gada ātrumposmiem, par spīti plīsušai riepai, ieguva spānis Nani Roma (“Mini”), kurš līdz ar to kopvērtējumā pakāpies uz trešo vietu, ko iepriekš ieņēma Leonīds Novickis (“Mini”). Ja ne pieļautas kļūdas, uzvaru visticamāk atkal iegūtu Robijs Gordons (“Hummer”), taču rezultātā amerikānim otrā vieta. Kopvērtējuma līderis Stefans Petransels (“Mini”) finišēja tikai ceturtais, pēc tam kad iesēdās kāpās, piekāpjoties savam sīvākajam konkurentam Žinelam de Viljē (“Toyota”) par pusotru minūti. Kopvērtējumā Petranselam joprojām iespaidīgs pārsvars – 50 minūtes.
“Kamaz” komandai tikmēr dubultuzvara smago auto vērtējumā, kur Andrejs Karginovs par 2 minūtēm un 36 sekundēm apsteidza Airatu Mardījevu. Vadību joprojām saglabā viņu pārinieks Eduards Nikolajevs, kuram 12. posmā tikai septītā vieta, 31 minūti viņam zaudē Mardījevs, bet 50 minūtes atpaliek ceturtdienas uzvarētājs Karginovs. Līdz ar to, kopvērtējumā “Kamaz” pirmās trīs vietas, lai gan par trešo pozīciju vēl gaidāma ļoti sīva cīņa, jo tikai dažas minūtes tālāk seko Martins Kolomijs (“Tatra”) un sākotnējais līderis Žerārs de Rojs (“Iveco”).
Francam Verhovenam (“Yamaha”) ceturtdien izdevās uzvarēt motociklu klasē, kas viņam ceturtā uzvara Dakaras ātrumposmos un pirmā kopš 2011. gada. Kopvērtējuma līdera Sirila Desprē (KTM) stratēģija 12. posmā bija tīšuprāt braukt lēnāk, pareizos ceļus liekot meklēt mazāk profesionāliem braucējiem, tādā veidā kopvērtējumā aizsargājot komandas biedru, otrajā vietā esošo Rubenu Fariju (KTM) no Frančesko Lopesa (KTM), kurš ieņem trešo vietu kopvērtējumā un dzimtās Čīles ātrumposmos vienmēr ir ļoti ātrs. Tas nostrādāja, jo Farija, kurš startēja desmitais, ātri noķēra līderus un finišēja otrais, uzvarētājam zaudējot 1 minūti un 38 sekundes. Pats Desprē ieņēma vien 14. vietu, zaudējot gandrīz desmit minūtes, bet rallija kopvērtējumā pirms pēdējiem diviem ātrumposmiem viņš 5 minūtes un 39 sekundes priekšā Faijam, kamēr Lopess ir 13 minūtes un 40 sekundes aiz Desprē. Šī ir vienīgā klase, kur vēl iespējama cīņa par uzvaru, pat, ja ar līderi neatgadās kas ārkārtējs.
Kvadru klasē atgriešanās kāpās nozīmēja Sebastiena Huseīnī (“Honda”) uzvaru, kas vienmēr šādos apstākļos ir ātrs, bet šogad izcīna pirmo uzvaru. Kopvērtējumā aina pavisam cita – Markoss Patronelli (“Yamaha”) ir 1 stundu un 52 minūtes priekšā Ignacio Kasalem (“Yamaha”).