Trīs Latvijas automobiļu ekipāžas (visas brauks ar OSCar) Māris Saukāns/Didzis Zariņš, Jānis Āzis/Ainārs Princis, debitanti Andris Feldmanis/Krists Feldmanis un motosportists Einārs Vinters tomēr cer, ka 17.janvārī Buenosairesā ieraudzīs kāroto rūtoto finiša karogu. Starts pirmajam 371 kilometru garajam ātrumposmam sestdien turpat — Argentīnas galvaspilsētā. Pērn terorisma draudu dēļ 30.Dakaras rallijreids tika atcelts, bet pirms diviem gadiem mūsu sportistu labākie rezultāti bija motobraucēja Jāņa Vintera sestā un debitanta Eināra Vintera 14.vieta, kā arī ekipāžu Andris Dambis/Didzis Zariņš 26. un Jānis Āzis/Ainārs Princis — 33.vieta. Šie visi ir starp labākajiem Latvijas sportistu sasniegumiem rallijreidā. "Normālas prognozes, ņemot vērā, ka lielākajai daļai dalībnieku trase būs pavisam sveša. Neviens tur nav braucis, visiem būs vienlīdzīgas cīņas iespējas. Tas viss attiecas arī uz trim "oskariešiem"," J.Vinters attiecībā uz latviešu konkurētspēju ir optimists. Attiecībā uz brāli Eināru sirdsbalss sakot, ka "vietai vajadzētu būt diezgan labai". J.Vinters arī atzīst, ka paspējis "pēdējā brīdī atsaukt otru motociklu", raugi, savu dalību pēc novembrī Apvienotajos Arābu Emirātos gūtā muguras savainojuma, tāpēc atgūta arī daļa iemaksātās dalības naudas. Kas attiecas uz finansiālo pusi, ņemot vērā ekonomisko lejupslīdi, tā šoreiz brāļa Eināra plānus, gatavojoties šī gada startam, jūtami neesot ietekmējusi. Ainārs Princis, kuram ir četru Dakaras rallijreidu pieredze, uzskata, ka meklējamas līdzības ar debiju šajās sacensībās. "Ļoti daudz nezināmā. Nedaudz satraukums, bet reizē arī cerība, ka būs kas negaidīts un būs pārsteigumi. No tiem jau dzīve arī sastāv!"
Dakaras rallijreidā primārais būs finišēt
Dakara nav pasākums, kurā var būt konkrēts mērķis. Jācenšas savu darbu izdarīt maksimāli labi — tā par sarežģīto rallijreidu, kas šogad pirmo reizi notiks Dienvidamerikā, reiz izteicies motobraucējs Jānis Vinters, kurš savainojuma dēļ šoreiz nestartēs. To visu var attiecināt arī uz šī gada sacensību, kurā sportistiem 14 dienās jāveic 9574 kilometri Argentīnas un Čīles ceļos un neceļos (arī kalnos un tuksnešos), kas līdz galam nav zināmi pat vietējiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
Rallijreids Dakara 2009
Distance: 9574 km (ātrumposmos 5652 km, pārbraucienos 3922 km).
Posmi: 14. Garākais ātrumposms 666 km (13.I), īsākais — 215 km (14.I).
Brīvdiena: 10.janvāris.
Šķērsos: Argentīnu un Čīli.
Motosportisti: 220 (aizpērn 263).
Kvadricikli: 26.
Vieglie automobiļi: 180 (188).
Smagie automobiļi: 82 (85).
Posmi: 14. Garākais ātrumposms 666 km (13.I), īsākais — 215 km (14.I).
Brīvdiena: 10.janvāris.
Šķērsos: Argentīnu un Čīli.
Motosportisti: 220 (aizpērn 263).
Kvadricikli: 26.
Vieglie automobiļi: 180 (188).
Smagie automobiļi: 82 (85).
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!