Buljē ir pilnīgi pārliecināts, ka viņa komanda pirms sezonas vienkārši paveikusi labāko darbu un adaptējusies šī gada riepām. Tomēr aktīvā ofensīva no vairākām vadošajām komandām (“Red Bull” un “Mercedes”), kā arī citi apstākļi ir spieduši “Pirelli” mainīt riepu tipu sastāvu.
“Nevar atrast daudz sporta viedus, kur tik fundamentālas izmaiņas ar vienu no svarīgākajiem sporta elementiem notiek sezonas vidū,” paziņoja Buljē. “Tikai iedomājieties uz mirkli, ka vienas futbola komandas spēlētāji nespēj paskriet tik ātri, kā otras komandas spēlētāji un tāpēc pārtraukumā tiek saīsināts futbola laukuma izmērs. Jācer vienīgi, ka šīs izmaiņas nebūs pārāk ekstrēmas.”
“Ir skaidrs, ka “Pirelli” nonāca ļoti sarežģītā situācijā un spiediens bija no dažādām pusēm,” turpināja francūzis. “Pagājušā gadā, kad mēs sākām projektēt mūsu 2013.gada mašīnu, visas komandas saņēma informāciju no “Pirelli” par to, kādas būs jaunās riepas un visi varēja attīstīt savu šasiju, lai tā labāk strādātu ar 2013.gada riepām. Turklāt 2012.gada pēdējā posmā visiem bija iespēja izmēģināt eksperimentālās šī gada riepas. Taču kā tas ir katru gadu, ir komandas, kas darbu paveic labāk un ir piloti, kas labāk par citiem adaptējas izmaiņām mašīnā un riepās. Ļoti sarūgtinoši ir tas, ka esam strādājuši konkrētā virzienā uz riepām, kuru specifikācija bija pieejama visiem, taču sezonas vidū spēles noteikumi tiek mainīti.”
“Tomēr es nešaubos, ka mūsu komandā strādā ļoti talantīgi inženieri un speciālisti, kas tagad strādās divtik smagi, lai mēs varētu ļoti veiksmīgi pielāgoties arī šīm izmaiņām,” nobeigumā piebilda Ēriks Buljē.