Vienam dzinējam būs jākalpo trīs posmus līdzšinējo divu vietā, turklāt katra komanda sezonas laikā drīkstēs izmantot tikai 20 dzinējus (pa astoņiem katram pilotam plus četri testiem).No 2010.gada sacīkšu laikā tiks aizliegta degvielas uzpilde. Iespējams arī, ka tiks pieņemts papildus lēmums par sacīkšu distances saīsināšanu. Komandas, kurām nav autorūpnīcu atbalsta, varēs iegādāties FIA piedāvātus dzinējus, kas sezonā izmaksāšot aptuveni piecus miljonus eiro pašreizējo 15 miljonu vietā.“Es uzskatu, ka F-1 ir spērusi soli pretī sevis glābšanai. Svarīgi, ka ne klātienē, ne skatoties televīzijā, neviens nemanīs nekādas izmaiņas. Tā būs tā pati pirmā formula, tikai daudz lētāka,” lēmumu komentēja FIA prezidents Makss Mozlijs.
F-1 komandu izdevumi nākamgad samazināšoties par 30%
Starptautiskās autosporta federācijas (FIA) un Formula-1 komandu panāktais kopīgais lēmums par izdevumu samazināšanu tuvākajos gados komandām ļaus ietaupīt vismaz 30 procentus naudas salīdzinājumā ar 2008.gada sezonu.Cita starpā komandām turpmāk tiks aizliegts veikt testu braucienus sezonas laikā, izņemot ierastos piektdienas treniņbraucienus pirms sacīkstēm.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.