Ungārijas GP laikā atkal sākās peripetijas ap dažādiem tehniskiem risinājumiem un tradicionāli šo notikumu centrā ir “Red Bull” komanda, kas šajā sezonā īpaši cenšas izmantot tehnisko noteikumu ‘caurumus’ un interpretācijas.
Braukšanas augstuma regulēšanas risinājums ir viena no jomām, kur “Red Bull” arī bija pievērsušies un pirms Kanādas GP FIA lūdza vienību izmainīt šo sistēmu, jo balstiekārtas un amortizatoru regulēšana esot bijusi ‘pārāk automātiska’.
Intervijā “Auto Motor un Sport” komandas padomdevējs Helmuts Marko ne tikai noliedza, ka komanda jebkad ir izmantojusi sistēmu, kur braukšanas augstums tiek tegulēts bez īpašiem instrumentiem, bet arī norādīja, ka “Ferrari” paši izmanto aizliegto risinājumu.
“Mēs nekad neesam neko regulējuši manuāli,” paskaidroja Marko. “Es nesaptoru, kāpēc pārējie ir tik uztraukti. Mēs zinām, ka “Ferrari” izmanto kaut ko līdzīgu jau gadu.”
“Ferrari” komanda, reaģējot uz Marko apgalvojumiem, paziņoja, ka tie ir nepatiesi un komanda neko aizliegtu nav izmantojusi.
Kad “Ferrari” preses sekretāram jautāja komentāru par “Red Bull” apgalvojumiem pārkāpto noteikumu sakarā, sekoja pretjautājums: “Vai viņi tiešām apsūdzēja mūs par šmaukšanos? Vai Jūs esat pārliecināti? Jebkurā gadījumā mums ir pilnīga pārliecība, ka FIA nodrošina kārtību un to, lai visi noteikumi pilnībā tiek ievēroti.”