Komandām 2013.gadā būs jārēķinās ar nopietnākies priekšējā antispārna elastības testiem, lai neļautu tiem deformēties pie liela ātruma.
DRS izmantošana tiks atļauta tikai konkrētās zonās ne tikai sacīkstēs, bet arī treniņu un kvalifikācijas laikā.
Pēc tam, kad 2012.gadā bija divi gadījumi, kad pilots pēc kvalifikācijas apļa veikšanas apstājās trasē un komanda, skaidrojot iemeslu, izmantoja ‘force majeure’ atrunu, FIA ir noteikusi, ka turpmāk šādu atrunu izmantot nedrīkstēs. FIA aprēķinās, cik daudz degvielas būtu bijis nepieciešams, lai pilots spētu atgriezties boksos un šo daudzumu pieskatīs pie minimālā apjoma 1 litrs, kas vajadzīgs pārbaudēm.
FIA noteiktās komandatstundas ilgums 2013.gadā tiks palielināts no 6 līdz 8 nakts stundām sacīkšu nedēļas nogalē. Turklāt samazināts arī reižu skats, kad komandas var pārkāpt šo noteikumu – no 4 uz 2 reizēm.
Mašīnu minimālais svars tiek palielināts, jo palielinās arī “Pirelli” riepu svars.
Tāpat FIA ir nolēmusi atcelt iepriekš plānotās izmaiņas aerodinamikas noteikumos un nākamgad saglabāsies 2012.gada noteikumi, kamēr nopietnas izmaiņas stāsies spēkā tikai 2014.gadā – reizē ar jauno dzinēju formulu. Jau tika ziņots, ka noteikums par elektrodzinēja izmantošanu boksu celiņā pārcelts uz 2017.gadau, bet minimālais svars, kas palielināsies 2013.gadā, tiks vēl vairāk palielināts 2014.gadā sakarā ar jauno dzinēju un papildus jaudas agregātu svaru.