Jauno situācijas skaidrojumu ar prieku ir uzņēmusi arī “Pirelli” kompānija, kuras lielākā vēlme mainīt riepu sastāvu ir motivēta ar iespēju novērst riepu sadalīšanos sacīkstes laikā, kā tas vairākkārt ir noticis pēdējos posmos. Lai izvairītos no līdzīgiem gadījumiem, kas eventuāli varētu novest pie bīstamām avārijām, tiks veiktas tikai nelielas izmaiņas riepu struktūrā.
Tomēr komandām, kā “Red Bull”, kas cerēja uz nopietnām izmaiņām riepu sastāvā, kuras palīdzētu tām pārvarēt straujos dilšanas tempus, būs jāatmet cerības uz šādu risinājumu – FIA ir stingri paziņojusi, ka nepieļaus nopietnas izmaiņas riepu sastāvos ar mērķi samazināt boksu apmeklējumu skaitu un dilšanas tempus.
Turklāt FIA ir paziņojusi, ka riepas netiks pielīdzinātas 2012.gada versijai, kā sākotnēji bija plānots. Savu nostāju FIA pamato ar noteikumu punktu 12.6.3., kurā teikts, ka riepu specifikācija tiek apstiprināta līdz 1.septembrim iepriekšējās sezonas laikā un vēlāk to vairs nedrīkst izmainīt, ja vien netiek panākta visu komandu vienbalsīga piekrišana. Lai gan noteikumos ir arī klauzula par to, ka izmaiņas var tikt veiktas gadījumā, ka riepu ražotājs vai FIA tehniskais delegāts atzīst tās par ‘tehniski nepiemērotām’, tomēr šis gadījums nekvalificējas zem šī punkta. Pēc FIA domām četru boksu apmeklējumu sacīkste un straujie nodiluma tempi nav pietiekami iemesli, lai būtiski mainītu riepu sastāvu.