Dalībniekiem iepriekš reģistrējoties sacensībām bija iespējams pieteikties divās klasēs – amatieru klasē un Pro braucēju klasē, kurā startēja arī šobrīd pasaulē plaši atpazīstamais spāņu braucējs Joseps Garsija.
Rezultātā 45 dalībnieki startēja Zaķusalā jaunizveidotajā 1,4km garajā, prologa tipa trasē. Braucēji pārbaudīja savas iemaņas un izaicināja sevi dažādos šķēršļos, pārvarot malkas grēdu, akmeņus, SIA Merks meža taku, estakādi un baļķus. Tomēr īpaši izaicinoši izradījās četri šķēršļi, grūtākais no tiem – riepu taka, tā izrādījās īpaši sarežģīta un grūta. Vairāki dalībnieki tieši šajā šķērslī iesprūda, daži pat krita un netika ārā, pat talantīgajam Josepam Garsijam šis šķērslis prasīja ievērojamu meistarību. Pārvarot šo šķērsli, sekoja tunelis cauri kuram izbraucot, braucēji nonāca zem Latvijas Televīzijas un Radio torņa, tomēr, lai tiktu ārā no tuneļa braucējus aiz līkuma sagaidīja stāvas kāpnes. Tas viss, protams, nezaudējot ātrumu.
Savukārt, viens no skatītāju iecienītākajiem bija tieši baseina šķērslis, braucējiem nācās tajā lekt iekšā, pārvarēt baļķus un uzbraucot uz rampas izlekt ārā, šeit skatītāji varēja vērot īpaši skaistus lēcienus no jaudīgākajiem braucējiem. Tāpat ne mazāk drosmi un izturību prasīgs bija noslēdzošais rampas šķērslis, kurā braucējiem bija izvēle lekt pāri sētai vai doties mazāk bīstamajā ceļā jeb tā saucamajā “chicken way”.
Pārvarot kvalifikāciju, braucienus, pusfinālu un finālu visas dienas garumā, Pro klasē godalgoto pirmo vietu ieguva Joseps Garsija ar 50 punktiem, otrajā vietā uz pjedestāla kāpa Andris Grinfelds ar 44 punktiem, bet trešajā vietā Edgars Siliņš ar 40 punktiem.
Savukārt amatieru klasē pirmajā vietā bija Vilnis Skrastiņš, otro vietu izcīnija Renārs Drēžis, bet trešo vietu ieguva Kristaps Ķīlis.