"Kvalifikācijā galīgi nepaveicās. Pārāk ilgi nogaidījām boksos. Kad braucu ārā, priekšā sarkanais karogs un sāk līt lietus," apstākļus sakritības dēļ Haraldam bija jāstartē no 16.pozīcijas. Lielākā daļa pilotu apļu laikus jau bija uzrādījusi sausā trasē. Haralds piekrīt, ka kvalifikācija nav viņa autosporta karjeras gaišākā puse, taču jau nākamajā posmā Francijā "spriežot pēc pēdējiem rezultātiem testos, visam jābūt kārtībā". Divos braucienos Valensijā tika iegūtas attiecīgi astotā un otrā vieta. "Problēmas sagādā formulas regulācija. Ātri noēd riepas un tad ir grūti pabraukt," Haralds šajā apstāklī saskata galveno iemeslu, kāpēc pirmajā dienā neizdevās tikt par dažām vietām augstāk, otrajā — uzvarēt. "Komanda izdarījusi milzīgu darbu. To, ko citas divos gados, Trident paveikusi vienā. Ir visa labākā tehnika, taču vēl trūkst pieredzes." Uz tās rēķina citi vēl ir priekšā. "Arī pats vēl īsti neesmu apradis ar formulu," Haralds norāda, ka tagad iesēdies jaudīgākā un ātrākā formulā nekā pērn. Sezona Šlēgelmilham sākās bēdīgi. Āzijas GP2 čempionātā viena liksta sekoja otrai — lūza bremzes, kārba, motors… "Neveiksmīgākā sacensību sērija karjerā," Haralds cer, ka likstām pielikts punkts. Formulu sporta apritē Šlēgelmilhs vairs nav nezināmais. "Jautājumi, no kurienes uzpeldējis, vairs nav. Ar mani rēķinās kā ar spēcīgu konkurentu." Atlikušajos septiņos posmos būs iespēja to apliecināt arī trasē.
Haraldam Šlēgelmilham uzdevums uzvarēt
Ceturtā vieta Formula Master pirmajā posmā Valensijā nav iemesls priekā sist plaukstas, jo Itālijas komanda Trident Racing jau debijas sezonā šajā čempionātā no Haralda Šlēgelmilha prasa maksimālo — iegūt čempionu titulu. "Visumā esmu apmierināts, taču ne priecīgs," latviešu pilota vērtējumā pirmās divas sacensības varēja būt sekmīgākas.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.