Itāļu riepu ražotājs ir izmainījis riepu tipus un pašas riepas struktūru. Tas ticis darīts, lai uzlabotu riepu izturību pret tehniskiem bojājumiem, kā arī cerībā uz aizraujošām sacīkstēm, kā tas bija pagājušās sezonas sākumā, kad pirmajos septiņos posmos bija septiņi dažādi uzvarētāji.
Lai arī “Pirelli” saglabās visai agresīvu pieeju riepu tipu sadalījumā katram posmam, Hemberijs ir pārliecināts, ka komandām būs mazāk problēmu, jo tehniskie noteikumi lielā mērā ir palikuši bez izmaiņām. Turklāt nevar aizmirst, ka jaunā tipa riepas komandas paguva jau izmēģināt piektdienas treniņos pērnā gada pēdējā posmā Brazīlijā.
“Mēs izmainījām visus četrus riepu tipus un turpināsim piekopt agresīvu stratēģiju,” atzina Hemberijs. “Tas iespējams radīs zināmas grūtība vismas sākotnēji, taču es neredzu, ka varētu atkārtoties 2012.gada scenārijs, kad paralēli bija arī nopietnas izmaiņas noteikumos un piespiedējspēka līmenī.”
“Noteikumi nav mainījušies un līadz ar to mēs varēsim būt agresīvāki riepu tipu izvēlē,” atzina “Pirelli” motoru sporta nodaļas boss. “Pērn pēdējos posmos mēs bija visai konservatīvi, bet šogad mums būs cits scenārijs.”