Nav noslēpums, ka Grožāns pieļauj nepiedodami daudzas kļūdas, lai gan visādi citādi ir pietiekami ātrs. Kamēr Kimi Raikonens šogad finišēja visos posmos, izcīnīja septiņus pjedestālus un ieguva trešo vietu kopvērtējumā, Grožāns netika klasificēts septiņās sacīkstēs, vienā nestartēja, izcīnīja trīs pjedestālus un palika tikai astotais.
Kovalainens šobrīd izgājis pilotu tirgū, jo viņa pārstāvētā komanda “Caterham” plāno nolīgt GP2 braucēju Giedo van der Gardi, kurš par saviem startiem gatavs maksāt. Somijas TV kanāls “MTV3″ ziņo, ka tagad Kovalainens pretendē uz Grožāna vietu daudz spēcīgākajā “Lotus” vienībā, lai gan pastāvot liela iespējamība, ka izmaiņas šīs komandas sastāvā pirms nākamās sezonas tomēr nenotiks.
Arī vācu izdevums “Auto Motor und Sport” vēsta, ka runas par Grožāna iespējamo aiziešanu no “Lotus” nav bez pamata. Komanda gan varētu pierunāt francūža sponsoru “Total” tērēt vēl vairāk naudas par viņa startiem, taču šeit esot cita problēma. “Total” paši neesot īsti mierā ar savu protežē, jo kompānija veic kampaņu, lai vairotu drošību uz publiskajiem ceļiem, bet Grožāns, kurš ir viens no visbiežāk avārijās iesaistītajiem pilotiem F1, nav gluži labākais reklāmas tēls.
Visticamāk, visu šo apstākļu kopums arī slēpjas aiz fakta, ka “Lotus” kavējas ar Grožāna līguma pagarināšanu.