Jautājums par sacensību rīkošanu ierastajā laikā vai naktī tiks pabeigts pavisam drīz."Kā zināms, šogad Austrālijas un Malaizijas Grand Prix sacensības sākās pāris stundas vēlāk, lai tādējādi skatītājiem Eiropā nebūtu svētdienas rītos jāceļas pārāk agri. Taču tajā laikā Malaizijā un Austrālijā saule tuvojas rietam, trasē ēnas kļūst garas un rietošā saule žilbina pilotus. Turklāt Malaizijas Grand Prix laikā sākās spēcīga lietusgāze, kas redzamības apstākļus padarīja vēl bēdīgākus. Pēc lietus beigām sacensības netika atsāktas dziļās krēslas dēļ.Pagājušajā svētdienā Katarā notikušais atgadījums pasaules motošosejas čempionātā liek domāt, ka ierosinājums rīkot nakts sacensības Sepangā (kur lietus iejaucas sacensībās teju katru gadu!) nav diez ko labs. Katarā motobraucējiem bija paredzēts sacensties naktī, taču sākās lietus un brauciens tika atcelts, jo pielijusī trase pārāk spoži atstaroja prožektoru gaismas.Mahatirs uzsvēris - ja Eklstouns uzstās uz nakts sacensību rīkošanu, viņam būs jādomā, kā Sepangai nodrošināt 5,6 miljonus angļu mārciņu, kas nepieciešami apgaismojuma izbūvei.
Malaizijas GP izsaka gatavību rīkot F-1 posma sacensības naktī
Pasaules Pirmās formulas (F-1) Malaizijas Grand Prix vadība izteikusi gatavību nākamgad rīkot sacensības naktī, lai izbēgtu no krēslas radītajām problēmām, kā tas notika šogad.Taču netiek izslēgta iespēja rīkot sacensības ierastajā laikā, kā tas bijis iepriekšējos gados. Sepangas trases šefs Datuks Mokzani Mahatirs sarunā ar Autosport Magazine norādījis: "Pēc katras sacīkstes mums notiek diskusija ar F-1 vadītāju Bērniju Eklstounu par to, kā mums kļūt vēl labākiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.