Pēc pasaules rallija čempionāta noteikumiem sacensību laikā dzinēja maiņa nav atļauta. Neskatoties uz to, komanda bija apņēmības pilna sestdienas vakarā paveikt nepaveicamo - nomainīt visas dzinēja detaļas un sametināt ar klani caursisto dzinēja bloku. Sākotnēji šķietami nereālo ideju tika nolemts īstenot, taču, izjaucot cietušo dzinēju, tā bojājumi izrādījās pārāk smagi - bija bojāts cilindrs, kas remontu padarīja par neiespējamu, informēja LMT rallija komanda.
"Diemžēl tāds ir autosports - reizēm tehnika mēdz neizturēt. Pirms šī posma dzinēju regulējām pie viena no zināmākajiem auto dzinēja vadības bloku regulētājiem Somijā un bijām pārliecināti, ka viss būs kārtībā. Diemžēl motors neizturēja," stāstīja Andis Neikšāns. "Tomēr gribu lielu paldies pateikt visai mehāniķu brigādei - viņi bija gatavi strādāt un savest dzinēju braukšanas kārtībā pat tad, kad situācija šķita bezcerīga! Dzinējs ir pilnībā iznīcināts, kas nozīmē, ka nākamajam posmam gatavosim jaunu motoru un mēģināsim atrast vainu, kā dēļ šī izstāšanās notikusi. Jau tagad skaidrs, ka pie vainas ir defekts elektronikā."
Ekipāžas stūrmanis Pēteris Dzirkals norādīja, ka ir ļoti sāpīgi izstāties zinot, ka Portugāles rallijā bija iespējams uzrādīt lielisku rezultātu: "Ja būtu dienu nobraukuši savā tempā, mēs būtu trešajā pozīcijā P-WRC kopvērtējumā. Tomēr nespriedīsim par to, kā būtu, ja būtu. Domāsim par nākamo pasaules čempionāta posmu, kurš risināsies no 21. līdz 24. maijam Sardīnijas salā Itālijā. Arī šajās sacensībās konkurence būs ļoti spēcīga."
Portugāles autorallijs izrādījās ļoti prasīgs gan no ekipāžu meistarības, gan no tehnikas viedokļa. Daudzi dueti piedzīvoja avārijas, citiem sacensības turpināt liedza tehnikas defekti. Tā, piemēram, otrās dienas pēdējo ātrumposmu veica tikai septiņi P-WRC dalībnieki.