“Red Bull” tehniskais direktors ir pārliecināts, ka apstākļos, kad šasiju tehniskie un aerodinamiskie noteikumi ir ļoti stingri reglamentēti, tieši jaunie dzinēji spēlēs dominējošo lomu un viena komandu grupa, kura izmantos tobrīd labāko dzinēju, baudīs pārsvaru pār konkurentiem.
“2014.gadā noteikti būs būtiska atšķirība starp motoru snieguma rādītājiem,” skaidroja Ņūvejs. “Nevar aizmirst, ka turpmāk jaudas agregātā ietilps ne tikai iekšdedzes dzinējs, bet arī visas enerģijas reģenerācijas sistēmas, kas būs atļautas no 2014.gada.”
“Pastāv ļoti liela iespēja, ka kāds dzinēju ražotājs būs paveicis labāku darbu par pārējiem un tādā gadījumā visas mašīnas ar šiem motoriem būs peletona galvgalī,” turpināja “Red Bull” tehniskais boss. “Līdz ar to mums būs nevis komandu čempionāts, bet dzinēju ražotāju čempionāts.”
Adrians Ņūvejs jau izsenis ir kritizējis stingros ierobežojumus šasiju tehniskajos noteikumos un uzskata, ka 2014.gadā tie būs vēl drastiskāki. Tādā gadījumā spēku samēru noteikšana vēl vairāk būs atkarīga no dzinēju jaudas un reģenerācijas sistēmu rādītājiem.
“Aerodinamiskie noteikumi 2014.gadā būs vēl stingrāki nekā tie ir šobrīd,” paziņoja Ņūvejs. “Dzinēju un visu sistēmu integrēšana šasijā ir lieta, kurai komandas šobrīd pievērš vislielāko uzmanību un cieši sadarbojas ar motoru piegādātājiem. Tieši šajā jomā kāda komanda varētu nākt klajā ar novatoriskiem risinājumiem un tādejādi iegūt pārsvaru.”