Startā gandrīz visi vadošie piloti savas pozīcijas nosargāja – izņemot Kimi Raikenenu, kurš ļāva ceturtajā pozīcijā izvirzīties savam tautietim Heiki Kovalainenam. Toties atkal nepaveicās mājiniekam Fernando Alonso – tikai no 12.pozīcijas startējušā publikas elka mašīnas aizmugurē ietriecās Kadzuki Nakadžima, un viņš bija spiests doties uz boksiem, no kuriem trasē tā arī vairs neatgriezās. Divkārtējais pasaules čempions nefinišēja abās šāgada sacīkstēs Spānijā.
Pirmie boksu apmeklējumi nekādas izmaiņas līderu grupā neieviesa, izņemot to, ka piektajā pozīcijā izvirzījās Timo Gloks, kurš mehāniķu aprūpē nebija devies. Savukārt līdera Masas pārsvars pār Hemiltonu pamazām pieauga no trim līdz piecām, bet pēc tam arī līdz astoņām sekundēm. Gloks savu vienīgo pitstopu izmantoja apmēram 15 apļus pēc pārējiem un trasē atgriezās devītajā vietā. Beigās šī stratēģija viņam nodrošināja divus punktus.
19 apļus līdz beigām boksos iebrauca Masa un, dodoties atpakaļ trasē, gandrīz izraisīja sadursmi ar Adrianu Zutilu. Masam pēc sacīkstēm tika piespriests tikai 10 000 eiro naudas sods par bīstamu manevru, taču lielāku sodu tiesneši nolēma nepiešķirt, ņemot vērā, ka pats brazīlietis no šī incidenta nekādu ieguvumu neesot guvis. Taču citādi Ferrari pilota līderpozīcijas līdz pat distances beigām netika apdraudētas.
Sacīkšu beigu daļā par dramatiskākajiem brīžiem parūpējās Kimi Raikenens. Otrā boksu apmeklējuma laikā viņš startēja, kad vēl nebija atvienota degvielas padeves šļūtene, un savainoja vienu no Ferrari mehāniķiem. Šī negadījuma rezultātā soms zaudēja vienu pozīciju Jarno Trulli, bet dažas minūtes vēlāk ar pamatīgi kūpošu dzinēju bija spiests izstāties.
F-1 Eiropas Grand Prix izcīņa
1.Felipe Masa (Brazīlija, Ferrari) 1.35:32,339
2.Lūiss Hemiltons (Lielbritānija, McLaren) +5,6
3.Roberts Kubica (Polija, BMW) +37,3
4.Heiki Kovalainens (Somija, McLaren) +39,7
5.Jarno Trulli (Itālija, Toyota) +50,6
6.Sebastjans Fetels (Vācija, Toro Rosso) +52,6
7.Timo Gloks (Vācija, Toyota) +1:07,9
8.Niko Rosbergs (Vācija, Williams) +1:11,4
Kopvērtējums
1. Lūiss Hemiltons (Lielbritānija, McLaren) 70
2. Felipe Masa (Brazīlija, Ferrari) 64
3. Kimi Raikenens (Somija, Ferrari) 57
4. Roberts Kubica (Polija, BMW Sauber) 55
5.Heiki Kovalainens (Somija, McLaren) 43
6. Niks Heidfelds (Vācija BMW Sauber) 41
7.Jarno Trulli (Itālija, Toyota) 26
8.Fernando Alonso (Spānija, Renalt) 18
Konstruktoru kauss
1.Ferrari 121
2.McLaren 113
3.BMW 96
4.Toyota 41
5.Renault 31
(papildināta ar Masam piespriesto sodu)