Nevarētu gan teikt, ka igaunim uzvara nāca viegli – tas tika
panākts, spītējot karstajiem laika apstākļiem, kas dienu pārvērta par
vienu no karstākajām šajā augustā, un konkurentu spiedienam no
aizmugures. Visa rallija garumā nelielā atstatumā no Grosa turējās
pasaules autorallija čempionāta dalībnieks SWRC ieskaitē, igaunis Ots
Tanāks (N4 grupas Ford Fiesta S2000, kas atbilst FIA noteikumiem, taču
ir krietni pārāka pār konkurentiem). Otam gan izdevās pēdējos
ātrumposmos sadeldēt atstarpi līdz 15,96 sekundēm, tomēr ar Ford Focus
WRC braucošā Grosa sniegums abās rallija dienās bija pietiekami
pārliecinošs, lai viņš varētu svinēt uzvaru Liepājā otro gadu pēc
kārtas.
Divkārtējais Igaunijas čempions Tanāks tikmēr svinēja uzvaru N4
grupā, kurā visnotaļ dramatiska cīņa izvērtās par otro vietu starp
diviem latviešiem – Andi Neikšānu un Jāni Vorobjovu.
Lielāko rallija daļu duelī priekšā atradās pašreizējais Latvijas
čempions Andis Neikšāns, taču viņa pārsvars pār Vorobjovu labākajā
gadījumā bija tikai nepilnas trīs sekundes. Pilsētas ātrumposmā Anda
Mitsubishi EVO X tika sabojāta balstiekārta un atlikušajās sacensībās
nācās nedaudz samazināt tempu, kas ļāva Vorobjovam izvirzīties priekšā
un tādējādi kļūt par ātrāko no latviešiem, un izcīnīt trešo vietu
rallija Kurzeme 2011 kopvērtējumā. Andis savukārt pēc finiša
sasniegšanas jau priekšlaicīgi ir kļuvis par šā gada Latvijas
autorallija čempionu N4 grupas ieskaitē. Arī pērn LMT komandas ekipāža
Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals pie čempionu titula tika rallijā
Kurzeme, vienu posmu pirms sezonas beigām.
Trešais ātrākais no latviešiem rallijā bija A plus grupas braucējs
Mārtiņš Svilis, kuram attiecīgi otrā vieta rallija savā klasē un sestā
vieta rallija kopvērtējumā. Svilim 9,38 sekundes zaudēja pieckārtējais
Latvijas čempions Aivis Egle, kurš tad attiecīgi bija trešais ātrākais
latvietis N4 grupā.
Rallija otrajā dienā situācija izmainījās arī vienas ass piedziņas
automašīnu grupā. Ja pēc pirmās dienas trim ātrumposmiem pirmo trijnieku
bija ieņēmuši igauņi ar WRC akadēmijas "studentu" Egonu Kauru un viņa
Ford Fiesa R2 priekšgalā, tad rallija noslēgumā uz goda pjedestāla prata
nokļūt arī viens latvietis - Uldis Briedis.
Finišā ātrākais 2WD grupas braucējs aizvien bija Kaurs, viņam arī
22. vieta rallija kopvērtējumā. Otro vietu šajā klasē izcīnīja cits
igaunis, Markuss Abrams ar Honda Civic Type-R, bet trešā vieta tika
Briedim, kurš startēja ar Renault Clio un savulaik ir izcīnījis čempiona
titulu N3 klasē.
Rallija Kurzeme 2011 kopvērtējuma TOP 10
1. Georgs Gross/Raigo Molders (Ford Focus WRC, A plus)
2. Ots Tanāks/Kuldars Siks (Ford Fiesta S2000, N4) +15,96 sekundes
3. Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns (Mitsubishi Lancer EVO X, N4) +1 minūte un 3,88 sekundes
4. Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals (Mitsubishi Lancer EVO X, N4) +1 minūte un 16,77 sekundes
5. Rauls Jēts/Andruss Tooms (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) +1 minūte un 48,34 sekundes
6. Mārtiņš Svilis/Aivis Aizsilnieks (Mitsubishi Lancer EVO VIII, A plus) +1 minūte un 49,24 sekundes
7. Aivis Egle/Andis Dauga (Mitsubishi Lancer EVO X, N4) +1 minūte un 58,62 sekundes
8. Māris Neikšāns/Ringolds Bērziņš (Mitsubishi Lancer EVO X, N4) +2 minūtes un 27,21 sekunde
9. Jānis Dūcis/Guntis Kampe (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4) +2 minūtes un 34,34 sekundes
10. Matīss Mežaks/Arnis Ronois (Subaru Impreza WRC, A plus) +2 minūtes un 45,47 sekundes.
(pievienotas jaunas fotogrāfijas)