Šobrīd F1 čempionātā jau daudzus gadus tiek izmantoti 2.4 litru V8 atmosfēriskie motori. Savukārt no nākošā gada visām komandām būs obligāta prasība izmantot 1.6 litru V6 dzinējus ar turbīnu, kas pie 15 tūkstoīem apgriezienu minūtē spēšot attīstīt 550 zirgspēku jaudu. Šie motori strādās kopā ar jauno enerģijas atjaunošanas sistēmu (ERS), kas sastāvēs no diviem elektriskajiem motorģeneratoriem (MGU-H un MGU-H). To uzdevums būs atjaunot bremzēšanas procesā iegūto enerģiju (ERS-K) un pāpildus jaudā pārvērt izplūdu gāzu radīto karstumu (ERS-H).
Šobrīd nav skaidrs, ar kādiem motoriem startēs atsevišķas komandas. Šobrīd “Renault” savus motorus piegādā “Lotus”, “Red Bull”, “Williams” un “Caterham” komandām, kamēr 2014. gadā ar “Renault” dzinējiem plāno startēt arī “Toro Rosso”. “Mercedes” paziņojuši, ka 2014. gadā vēlas sadarboties vien ar trim komandām, kamēr “Ferrari” nevēlas paplašināt pašreizējo programmu, tādēļ parādījusies informācija, ka “Renault” varētu piegādāt savus motorus pat “Marussia”, ja šai komandai nebūs citu dzinēju, ar ko startēt.
Tomēr pirmdien “Renault” F1 motoru bāzes galvenais inženieris Žans-Mišels Žalinjē izteicies, ka rūpnīca vēlētos iet citu ceļu.
“Tās pavisam noteikti nebūs sešas komandas, ko mēs apgādāsim ar motoriem,” portālam “autosport.com” izteiceis Žalinjē. “Piecas komandas varētu būt pats maksimums, jo vēlamies piedāvāt kvalitatīvu servisu. Taču es būtu priecīgs, ja mēs sadarboto ar trim vai četrām komandām.”