Šanhaja iztērēja 162 miljonus angļu mārciņu trases celtniecībā un pirmo reizi F-1 čempionāta posma sacensības sarīkoja 2004.gadā. Taču posma rīkotājiem ne tuvu nav izdevies sasniegt cerētos ieņēmumus par pārdotajām biļetēm.Tiesa, Šanhajas trase ir diezgan noslogota visa gada garumā. Kā norādīja Veičans Cju, trasē notiek dažādi notikumi vidēji 200 dienas gadā. Kā otrs lielākais notikums ir pasaules čempionāts motošosejā.Neatkarīgi no Šanhajas lēmuma, Āzijas posmu skaits F-1 čempionātā palielināsies. 2010.gadā pirmo reizi F-1 posms notiks Dienvidkorejā, bet gadu vēlāk debitēs arī Indija. Tomēr līdzšinējie čempionāta posmu rīkotāji saskaras ar būtiski augošiem zaudējumu apmēriem. Piemēram, Austrālijas Grand Prix rīkotāji nesen paziņoja par rekordlieliem zaudējumiem 18,2 miljonu mārciņu apmērā. Savukārt naudas trūkuma dēļ vairs nenotiks Francijas Grand Prix izcīņa.
Šanhaja varētu atteikties no F-1 posma rīkošanas
Ķīnas lielākā pilsēta Šanhaja varētu atteikties no turpmākas Pirmās formulas (F-1) čempionāta posma rīkošanas pēc 2010.gada, kad beigsies Grand Prix posma saimnieku līgums ar čempionāta rīkotājiem. Kā iemesls tiek minēts būtiskie zaudējumi. Šanhajas Sporta departamenta vadītāja vietnieks Veičans Cju norādījis, ka galīgais lēmums tiks pieņemts nākamgad, vēstī Eurosport.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.