Pirmajā un otrajā ātrumposmā LMT Autosporta akadēmijas akadēmijas ekipāža, kas startē ar Ford Fiesta R2 spēkratu, uzrādīja attiecīgi astoto un otro labāko laiku, bet kopējā ieskaitē tas starp junioriem deva augsto ceturto vietu.
Tiesa, trešais ātrumposms bija neveiksmīgs. Kādā no līkumiem Seska/Caunes ekipāža nenoturējās uz ceļa, nolauza metāla barjeru un iebrauca dziļā grāvī. Visai pamatīgi ir cietusi automašīnas priekšējā daļa, un turpināt braukšanu nebija iespējams.
"Ralliju iesākām mierīgi - braucām droši, centāmies adaptēties sarežģītajiem Korsikas ceļiem un veidot savu sportisko sadarbību. Pirmajā ātrumposmā uzrādījām astoto rezultātu, otrajā ātrumposmā jau bijām otrie ātrākie, bet, diemžēl, tur arī Tour de Corse ar savu brīnumaino ceļu specifiku mums noslēdzās. Jau trešajā ātrumposmā pieļāvām stenogrammas kļūdu, kamdēļ vienā no līkumiem ar tramplīnu iebraucām krietni par ātru. Sekojoši auto pēc nosēšanās sāka mētāt pa ceļu, nespēju vairs noturēt savu trajektoriju un mēs ielidojām nākamā līkuma ārmalā esošajā dziļajā grāvī," komanda citē pilota Seska teikto.
Latvijas ekipāžai bija iespējas turpināt sacensības pēc Rally2 sistēmas, par katru izlaisto dopu saņemot septiņu minūšu sodu, tomēr ticis pieņemts lēmums ralliju neturpināt.
"Mums pašiem ar veselību viss ir kārtībā, ko gan nevarētu teikt par mūsu sporta auto, kas tikai pēc pusnakts tika nogādāts atpakaļ servisa parkā. Arī šādā situācijā guvām pieredzi par Tour de Corse bezkompromisa dabu - ātrumposms, kurā avarējām, tika izmantots divas reizes, kamdēļ evakuācijas brigāde pie mums ieradās tikai pēc vairākām stundām, kad visas ekipāžas bija izbraukušas arī otro reizi. Tāpat arī evakuators pa šaurajiem kalnu ceļiem diez ko ātri pabraukt nevar. Atgriežoties servisa parkā pie mehāniķiem sapratām, ka varam auto "salīmēt" kopā, bet bez 100% pārliecības, ka ar to spēsim braukt savā tempā un droši nokļūt finišā. Arī par čempionāta punktiem šajā rallijā vairs pacīnīties nevarējām, tāpēc, kopā ar komandu, pieņēmām objektīvi pamatotu, bet subjektīvi ļoti grūti pieņemamu lēmumu neriskēt un ralliju neturpināt," stāsta Sesks.
Korsikā vienlaicīgi noris WRC sezonas ceturtais posms.
Junioru WRC pirmajā posmā Zviedrijā latvieši izcīnīja sesto vietu. Latvijas ekipāža šosezon plāno piedalīties piecos Junior WRC posmos.
Iepriekšējā sezonā Sesks sacentās ar Opel Adam R2 spēkratu, triumfējot Eiropas rallija čempionātā (ERČ) Junior U27 ieskaitē. Viņš kļuva par pirmo braucēju Latvijas autosporta vēsturē, kurš kļuvis par pilntiesīgu autorūpnīcas atbalstītu rallija pilotu.
VVZ