Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Otrdiena, 19. novembris
Liza, Līze, Elizabete, Betija

Šlēgelmilham joprojām nav skaidrs sezonas turpinājums

Starts formulu čempionāta World Series by Renault pirmajā posmā Barselonā nav sniedzis kāroto atbildi latviešu pilotam Haraldam Šlēgelmilham par karjeras turpinājumu. Otrdien Haralds bija Rīgā ar skumjiem secinājumiem: nav naudas, līguma un komandas.

"Esmu lielā neziņā, jo nav skaidrs, vai turpināšu braukt World Series by Renault čempionātā. Gribētu! Līgums ar Anglijas komandu bija pirmajam posmam. Komanda ar sniegumu bija apmierināta, grib, lai palieku un braucu, taču esmu bez naudas," saka 21 gadu vecais autosportists. Viņš gan cer, ka pozitīvas vēsmas nesīs uzsāktā sadarbība ar angļu menedžeri Riku Gornu. "Gaidu ziņu. Strādājam, lai varētu braukt ne par saviem līdzekļiem."

Anglijas komanda The Red Devil Comtec Racing Team esot izrādījusi lielu pretimnākšanu, izņēmuma kārtā ļaujot Haraldam braukt Barselonā bez ievērojamiem ieguldījumiem, jo komandai bija nepieciešams otrs pilots.

"Sezona vienam pilotam kādā no labākajām komandām izmaksā aptuveni vienu miljonu eiro. Par manu braukšanu angļi prasa daudzkārt mazāku summu, taču nav pat tās. Viņiem ļoti vajag ātrāku braucēju, komandas līderi, kurš gādā labus rezultātus, jo otrs pilots ir bagāts braucējs no Krievijas," Šlēgelmilhs norādīja uz daudzviet autosportam raksturīgo praksi, ka viens pilots atnes rezultātu, otrs — naudu (lauvas tiesu komandas budžeta).

Lai gan angļi bija apmierināti, pirmajā posmā Barselonā neizdevās apliecināt potenciālu, uzskata Šlēgelmilhs. "Izvērsās tikpat skumji, kā tas izskatījās jums no malas — sešpadsmitā vieta un izstāšanās. Pārāk maz bija laika, lai sagatavotos," Haralds norādīja, ka sacensību laikā "tas iznācis ārā". Barselonā viņš ieradies ceturtdienas vakarā, tāpēc secen gājuši oficiālie treniņbraucieni. Tik īsā laikā nav izdevies pilnībā apgūt un noregulēt formulu startiem sestdien un svētdien. Nākamais World Series by Renault posms notiks pēc nepilnām divām nedēļām Beļģijā.

Ja netiks atrastas iespējas braukt Eiropā, Haraldam var nākties ķerties pie plāna B — atgriezties ASV, kur šogad ar ceturto vietu debitēja Atlantic Championship čempionāta posmā Floridā. Tomēr mērķis ir braukt šaipus Atlantijas okeāna. "Braucot Eiropā, ir iespēja būt tuvāk F-1," paskaidroja Haralds, kurš joprojām nav atmetis cerības braukt plecu pie pleca ar labākajiem formulas stūrētājiem pasaulē. "Ceru, ka esmu kaut kur F-1 tuvumā. Kamēr tur netikšu, mierā nelikšos."

Mērķtiecība nav peļama, taču autosports prasa ievērojamus ieguldījumus un trauksmes zvans jau atskanējis — naudiņa beigusies vienam no Haralda galvenajiem balstītājiem tēvam Vladislavam Šlēgelmilham. Jācer, ka menedžera zvans ietvers pozitīvu informāciju. "Sapņu vārdā ir jācīnās," Haralds solījās nenolaist rokas.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Hokejs

Vairāk Hokejs


Basketbols

Vairāk Basketbols


Futbols

Vairāk Futbols


Teniss

Vairāk Teniss


Volejbols

Vairāk Volejbols


Motoru sports

Vairāk Motoru sports


Vieglatlētika

Vairāk Vieglatlētika


Riteņbraukšana

Vairāk Riteņbraukšana


Ziemas sports

Vairāk Ziemas sports


Citi

Vairāk Citi