“Nedomāju, ka mums radīsies kādas problēmas,” par sacensību rīkošanu aiznākamajā gadā izteicies Taizemes tūrisma un sporta ministrs Čumpols Silpa-arča.
Viņš atklāj, ka sarunas ar Starptautisko automobiļu federāciju (FIA) ir jau pāri pusceļam, taču vēl tiek meklēta vieta, kur celt trasi. Patajas aplis, kas atrodas stundas brauciena attālumā no galvaspilsētas Bangkokas, pēc ministra vārdiem, “nav perfekts”. Vairāk būšot zināms “tuvāko nedēļu laikā”, raksta malaiziešu “New Straits Times”.
Šobrīd F1 posmi jau notiek tādās Āzijas valstīs kā Malaizija, Ķīna, Japāna, Indija, Singapūra un Dienvidkoreja.
Tikmēr lielāku pārsteigumu sagādājusi Grieķija. Lai gan valsts atrodas dziļā ekonomiskajā krīzē, valdība ir atradusi iespēju subsidēt F1 trases celtniecību, piekrītot piešķirt šim mērķim 30 miljonus eiro. Trase tikšot celta blakus rietumu piekrastes ostas pilsētai Patrai (trešā lielākā valsts pilsēta) un tās galīgās izmaksas sastādīs 95 miljonus eiro, ziņo “Bloomberg”. Projektu pārraudzīs privātā investīciju kompānija “Racetrack Patras SA”.
Foto: Grieķijas pilsēta Patra, kur tiks celta jaunā F1 trase
Laikraksts “Hurriyet” no sev uzticamiem avotiem uzzinājis vēl kaut ko – Bernijs Eklstons gribot atgriezt kalendārā Turcijas GP izcīņu, kas pēdējo reizi notika 2011. gadā, taču nebija labi apmeklēts posms. Sacensības vairs nenotiek, ko Eklstons un vietējie organizatori nespēja vienoties par dalības maksas palielināšanu.