“Es domāju, ka Markam nebija izredžu tik cauri sveikā no tās vietas, kur viņš mēģināja mani apdzīt,” paziņoja Verņē. “Es nēesmu pat drošs, ka viņš tiešām mēģinā apdzīšanas manevru. Es nezināju, ka viņš ir man aizmugurē tajā līkumā. Diemžēl sadursmes rezultātā manai mašīnai tika sabojāta grīda un tika zaudēta liela daļa piespiedējspēka.”
Tomēr Marka Vēbera nedienas ar to nebeidzās – pēc indicenta viņš devās boksos, kur “Red Bull” mehāniķi nomainīja priekšējo antispārnu, taču aizmirsa kārtīgi pieskrūvēt aizmugurējo labējo riteni, kurš pēc apļa nokrita. Tobrīd Vēbers jau pārvietojās ļoti lēnu, jo bija sajutis problēmas ar riteni.
Ķīnas GP nedēļas nogale austrālietim izvērtās ļoti neveiksmīgi – kvalifikācijas laikā radās problēmas ar degvielas indikatoru, kā dēļ Vēbera mašīna bija par maz degvielas un otrās kvalifikācijas laikā viņš palika trases malā. FIA nosūtīja Vēberu uz pēdējo starta pozīciju, jo bākā nebija nepieciešamā degvielas daudzuma analīžu veikšanai. Komanda nolēma startēt no boksiem un jau pirmajā aplī veikt boksu apmeklējumu, taču pārgalvīgā taktika neatmaksājās – cīņā ar lēnākajiem pilotiem Vēbers pieļāva kļūdu un cieta sadursmē.