Notikumi Malaizijā uzskatāmi parādīja, kurš “Red Bull” komandā ir pirmais numurs un Markam Vēberam nevajadzētu cīnīties ar vējdzirnavām, ir pārliecināts austrietis, kurš savulaik bija “McLaren” un “Williams” komandu testu pilots.
“Viņam ir vairāk kā 10 miljonus liela alga, kas palīdzēs tikt galā ar šīm mokām,” paziņoja Vurcs. “Ja viņš domā, ka cita komanda varētu nodrošināt labākas iespējas, tad Markam ir jāatvadās no “Red Bull”. Bet pagaidām viņam ir jānorij krupis. Galu galā viņš šobrīd pārstāv komandu, kuras sastāvā ir lieliskas iespējas gūt panākumus. Turklāt, ja Fetelam neveicas, iespējams, viņš pat var izcīnīt titulu. Bet citādi viņš spēlē otro vijoli, nopelna lielu naudu un ir viens no šī šova varoņiem – lieliski.”
Tostarp līdzīga un tajā pašā laikā pavisam atšķirīga situācija Malaizijā risinājās “Mercedes” komandā, kur Luiss Hamiltons ir ieguvis pārliecinošas komandas vadītāja Rosa Brauna simpātijas un līdz ar to arī favorīta statusu. Tas zināmā mērā jau ir radījis spriedzi komandas iekšienē, jo jaunā komandas vadība vācu valodā runājošie Toto Volfs un Nikijs Lauda nebija mierā ar Brauna lēmumu uzdāvināt trešo vietu Hamiltonam.
“Nenoliedzami Niko un viņa menedžmentam būs vairāki ļoti konkrēti jautājumi komandas vadītājam,” paziņoja 39 gadus vecais Vurcs, kurš uzsācis ļoti veiksmīgu karjeru Pasaules Izturības čempionārā (WEC). “Viņi jautās vai šobrīd pilotu prioritātes jau ir sadalītas vai arī tas bija spontāns lēmums, kas balstīts un loģisku skaidrojumu. Iespējams Ross Brauns tobrīd neaizdomājās par spriedzi un pārpratumiem, ko radīs šis lēmums.”
Tostarp bijušais “Toyota” F1 komandas pilots un arī WEC čempionāta dalībnieks Alans Maknišs atzina, ka Hamiltona jaunais statuss komandā ir acīmredzams.
“Lai arī tas nav oficiāli, viņi ir ļoti silti komandā uzņēmuši Luisu un šobrīd cītīgi rūpējas par viņa statusu un labklājību,” skaidroja Maknišs.