Pavasarī izlozes kārtībā izraudzītie bobslejisti un skeletonisti jau mēroja ceļu uz Phjončhanu, taču saldēšanas iekārtas tad nedarbojās un trases homogāciju pārcēla uz rudeni. Zaudētāji no trases izmēģinājuma braucienu pārcelšanas ir Latvijas bobslejisti, jo pavasarī uz Koreju bija aizbraucis arī Latvijas komandas vadošais pilots Oskars Melbārdis, kurš ieguva tikai vizuālu priekšstatu par trasi. Patlaban Oskars atgūstas pēc muguras operācijas, un šī iemesla dēļ viņš braukt trasē vēl nevar.
Skeletonists Martins Dukurs toties jau brauc Phjončhanā un padalās pirmajos iespaidos. "Otrajā virāžā ir vēl nekur nebijis profils un izejā bez problēmām var uzšaut pa dēļiem," pēc Martina teiktā, arī viņš pats jau uzbraucis uz trasi norobežojošajiem dēļiem. Un tas viss, kad ārā vēl ir silts. Trase pagaidām esot par 15 līdz 20 kilometriem lēnāka, salīdzinot ar ātrumiem, kādi paredzami olimpisko spēļu laikā. Korejieši arī nelabprāt daloties ar informāciju. Kā jau mājinieki to ir darījuši iepriekš, savā trasē centīsies iegūt priekšrocības. Savu labāko tehniku Martins ir atstājis mājās.
Jaunas un cietas kamanas
Vasarā Dukuru nometnē norisinājās intensīvi tehniskās jaunrades darbi. Ļoti eksperimentālas kamanas ir uzbūvētas Tomasam Dukuram. "Ir vairāki interesanti mezgli, patiešām drosmīgi risinājumi, bet pagaidām izskatās, ka kamanas varētu būt sanākušas labas," par brāļa jauno skeletonu sacīja Martins. Arī viņam ir jaunas kamanas, kas jau notestētas Siguldas trasē.
Visu rakstu lasiet piektdienas laikrakstā Diena!
Ziemas olimpiskajām spēlēm Phjončhanā seko līdzi - Diena.lv/phjonchana2018!