Šāda pirkuma veikšanā vairāk ir ieinteresēti vīrieši, kuri ir pilsētnieki vecumā no 20 līdz 40 gadiem. Interesanti, ka izteikti lielāka interese par planšetdatoriem ir krievu tautības iedzīvotājiem (piektā daļa). Ienākumiem šajā gadījumā nav tik liela nozīme, jo planšetdatori interesē cilvēkus ar dažādiem ienākumiem.
"Lai arī pagaidām Latvijā planšetdatorus lieto mazāk nekā 1% iedzīvotāju, bet, piemēram, Lielbritānijā tie ir 6%, nākotnē lielākais tirgus potenciāls gan pasaulē kopumā, gan Latvijā ir tieši šim datoru segmentam. Jau tagad starp iedzīvotājiem, kuri regulāri lieto internetu, puse atzīst, ka interesējas par planšetdatoriem. Mēs paredzam, ka cilvēku interese ar laiku tikai pieaugs un planšetdatoru lietošanā pieredzēsim līdzīgas izmaiņas kā mobilo telefonu jomā, kur viedtelefons no ekskluzīva produkta ir kļuvis par plaša patēriņa preci," prognozēja "Tele2" komercdirektors Jānis Spoģis.
Aptauja parāda, ka planšetdators vairāk tiek uztverts kā ierīce personīgai lietošanai, kuras pamatfunkcija ir izklaide, savukārt tā lietošana darba un studiju vajadzībām arī ir aktuāla, bet paliek otrajā plānā. Interesanti, ka tie, kuriem īpašumā jau ir planšetdators, biežāk atzīst, ka to lieto izklaidei, bet tie, kas vēl tikai plāno to iegādāties, gandrīz vienbalsīgi kā svarīgāko iemeslu min darbu. Iespējams, cilvēki saredz iespēju, ka planšetdatoru varētu iegādāties darba devējs, nomainot pašlaik lietoto galda datoru vai piezīmjdatoru.
Kā nozīmīgākās planšetdatora funkcijas tiek minētas internets un e-pasts. Interesanti, ka trešajā vietā pirms sociālo tīklu pārlūkošanas tiek nosaukta elektronisko grāmatu lasīšana, kas arī iezīmē tendenci grāmatu patēriņā. Tāpat lietotājiem ir svarīgas tādas iespējas kā video un filmu skatīšanās, tiešsaistes karšu un navigācijas izmantošana, kā arī dienas grafika plānošana un pierakstu veikšana lekciju, sapulču un tikšanās laikā.