Jaunais projekts izstrādāts atbilstoši visām mūsdienu grafisko tehnoloģiju normām. Dažāda līmeņa tehniskā nodrošinājuma īpašniekiem būs iespēja pielāgot spēles iestatījumus savām iespējām. Kā jau tas bija gaidāms, projekts ir labi nostrādāts, izskatās lieliski un ir pietiekami optimizēts, lai nebūtu kārtējo reizi jādodas uz datorsalonu pēc jaunām komponentēm.
Dažiem spēles process varētu atgādināt arī THQ izdoto projektu Company of Heroes. Būtības arī Dawn of War II ir veidots, lai izskaustu neadekvātās un nekontrolējamās karavīru masas un disciplinētu spēlētāju rūpīgi un apdomīgi pieņemt lēmumus. Šoreiz katram komandas biedram ir liela nozīme misijā, tāpēc spēle būs garāka un nāksies kārtīgi nopūlēties. Jāpiebilst, ka šī daļa nepiedāvā spēles progresa saglabāšanu misijas laikā. Tas iespējams tikai starp misijām.
Tiek piedāvāti arī vairāki daudzspēlētāju režīmi, no kuriem viens pieejams arī kampaņas laikā, bet pārējos varēsiet izmantot individuālajās misijās. Diemžēl, spēlējot kampaņu tīklā, iegūtie labumi tiks nodoti tikai spēles veidotāja pārziņā. Spēlējot individuālās misijas, varēsiet izvēlēties arī citas varoņu rases — Orks, Eldar vai Tyranid. Visinteresantāk cīnīties tieši trīs pret trīs režīmā, kurā var arī pievienot datorpretiniekus.
***
Vērtējums
Vizuālais noformējums 9,5
Moderno vizuālo efektu izmantošana, vizuālo elementu iespējas, krāsu un dizaina noformējums
Skaņas pavadījums 9
Muzikālā pavadījuma noskaņa, daudzveidība un neuzbāzība, skaņas efektu kvalitāte
Ātrdarbība 9
Ielādes laiki, kopējā ātrdarbībā atbilstoši iestatījumiem, spēles darbības optimizācijas pakāpe
Spēles process 9,5
Sižetiskā līnija, notikumu daudzveidība, varoņi, darbības iespējas un spēlētāja rīcības brīvība
Intereses noturība 8,5
Atkārtotas spēlēšanas iespējas, papildu funkcijas un daudzspēlētāju režīms