Latvijā ir maz izplatītas lojalitātes programmas, kas mērķtiecīgi būtu veidotas tieši uzņēmumiem. Lattelecom veiktajā izpētē tika noskaidrots, ka pārsvarā uzņēmumiem kā lojalitāti veicinoši instrumenti tiek piemērotas kampaņveidīgas atlaides pakalpojumiem, organizēti klientu pasākumi vai dāvinātas korporatīvas dāvanas.
Ernst & Young patērētāju aptaujas „No klienta par līdzautoru” pētījuma dati par 34 valstīm, iezīmē jaunu klientu lojalitātes tendenci pasaulē – 62% mūsdienu klientu savos iepirkšanās paradumos vismaz daļu pirkumu veic tiešsaistē un aktīvie klienti vēlas būt „līdzautori” pakalpojumu vai produktu veidošanas procesā, nevis būt pasīvi klienti. Pētījumā atklājās, ka klientu lojalitātes veicināšanā noteicošs faktors ir individualizēta komunikācija un pakalpojumi. Potenciāli veiksmīgākās būs tās organizācijas, kuras spēs izmantot virtuālās vides nodrošinātās priekšrocības klientu iesaistē un lojalitātes veicināšanā.
Lattelecom jaunā biznesa klientu lojalitātes programma tiek veidota sadarbībā ar kolektīvās iepirkšanās portālu Cherry.lv un biznesa portālu nozare.lv. Sadarbībā ar Cherry.lv ekskluzīvi tikai Lattelecom Biznesa klientiem tiek piedāvāta iespēja izmantot piedāvājumu ar īpašu atlaidi 3 kategorijās – birojam, izglītībai un izklaidei. Ar šiem piedāvājumiem var iepazīties Lattelecom Biznesa e-žurnālā, kas iznāk reizi mēnesī un kurā tiek apkopotas uzņēmējdarbībai svarīgākās ziņas par notikumiem 11 dažādās nozarēs, kas varētu palīdzēt uzņēmējiem būt informētiem un orientēties aktuālāko notikumu jomā, kā arī pieņemt biznesam nozīmīgus lēmumus. Ekskluzīvie piedāvājumi ir izvietoti uz Cherry.lv platformas, taču tiem iespējams piekļūt vienīgi ar Lattelecom Biznesa e-žurnāla starpniecību.
„Esam ilgi meklējuši veidu, kā mūsu lojālajiem klientiem pateikties par sadarbību un piedāvāt iespēju baudīt dažādas privilēģijas, lai sadarbība ar Lattelecom būtu ne tikai droša, bet arī patiesi izdevīga un sniegtu ieguldījumu klientu biznesa attīstībā. Lojalitātes programmu ar mērķi veidojām ļoti vienkāršu un ērtu, lai klientiem nebūtu jāiedziļinās sarežģītos lojalitātes līmeņos, bonusu sistēmās vai punktu uzkrājumu shēmās. Klientam neesam izvirzījuši nekādas prasības piedāvājumu saņemšanai. Vienīgais nosacījums – ir jābūt Lattelecom biznesa klientam. Tā ir jauna pieeja lojalitātes programmai – vienkārši, saprotami un izdevīgi. Lattelecom lojalitātes programma aizsāk jaunu pieeju klientu lojalitātes veicināšanā Latvijā biznesa sektorā,” stāsta Lattelecom Biznesa klientu daļas vadītājs Gusts Muzikants.
Un turpinot pilnveidot Lattelecom biznesa klientu apkalpošanas servisu, ir ieviesta atsevišķa tālruņa līnija – 67177177 – kas apkalpo tieši biznesa klientus, piedāvājot iespēju divreiz ātrāk sazināties ar operatoru, augstāku apkalpošanas līmeni un kvalificētu ekspertu atbildes uz jautājumiem par tradicionālajiem balss un interneta pakalpojumiem, mākoņskaitļošanas pakalpojumiem, kā arī individuālajiem risinājumiem, ko nodrošina Lattelecom grupas uzņēmumi.