LMT prezidents Juris Binde: „Šis telekomunikāciju nozarē ir nozīmīgs laiks saistībā ar mobilā interneta lietošanu, jo daudz straujāk ir sācis augt vidējais datu patēriņš. LMT Internets telefonā datu apjoms gada laikā pieaudzis par 72% un Internets datorā – par 124%. Tas nozīmē, ka internetu mobilajās ierīcēs jau izmanto ne tikai tehnoloģiski orientēti klienti, bet arvien aktīvāk to sāk darīt arī pārējie iedzīvotāji. Līdz ar 4G tīkla plašāku pieejamību mobilā interneta lietotāju pieredze paliek arvien pozitīvāka, un tuvākajā laikā sagaidām vēl straujāku datu patēriņa pieaugumu.”
Lai nodrošinātu iedzīvotājiem iespēju izmantot vismodernākos mobilo sakaru pakalpojumus, LMT turpina investēt jaunākajās tehnoloģijās, paplašinot 4G tīklu. Tas nodrošina šobrīd ātrāko un stabilāko mobilo internetu un līdz ar to arī ļoti labu lietotāju pieredzi. Par to liecina strauji augošais 4G lietotāju skaits, kas kopš šā gada marta līdz septembrim palielinājies desmitkārtīgi.
Attīstot ne tikai mobilo sakaru tīklu, bet arī dažādus mobilo sakaru risinājumus, gada laikā LMT par 43% palielinājis m2m jeb ierīce-ierīcei pakalpojumu lietotāju skaitu. Arvien vairāk uzņēmumu sadarbībā ar LMT atrod un izstrādā dažādus risinājumus, kas ļauj automatizēt iekārtas un procesus, lai ne tikai ietaupītu, bet arī spētu radīt lielāku pievienoto vērtību un vairāk nopelnītu.
Klienti pozitīvi novērtējuši arī augustā ieviesto pakalpojumu Personīgais konsultants, kas tagad pieejams visiem bezlimitu pieslēguma BRĪVĪBA lietotājiem. Lai vienkāršotu iedzīvotājiem plašo mobilo sakaru ierīču un iespēju izmantošanu, konsultants ieteiks labākos risinājumus, palīdzēs orientēties visdažādākajos LMT pakalpojumos, kā arī telefona un citu iekārtu lietošanā.