„Kaut arī cilvēki aizvien biežāk ikdienas rēķinu apmaksai izmanto internetbankas, apmaksu ar kredītkarti internetā vai Paypal norēķinu sistēmu, aptuveni 54% līdz 60% IZZI klientu rēķinu apmaksu veic elektroniski, lieki nedodoties uz pastu vai tuvāko bankas filiāli, tomēr vēl arvien Latvijā ir daudz cilvēku, īpaši gados vecāki ļaudis, kas rēķinu apmaksu veic pasta nodaļās un banku filiālēs,” skaidro IZZI valdes locekle Sandra Kraujiņa. „Lai atvieglotu šo cilvēku ikdienu, piedāvājam iespēju par IZZI telekomunikācijas pakalpojumiem samaksāt jebkurā no Maxima veikaliem visā Latvijā. Tas ir viegli, ātri un ērti – tāpat kā norēķināties par parastu pirkumu veikalā.”
Analizējot klientu rēķinu apmaksas paradumus, IZZI konstatējis, ka aizvien pieprasītāki kļūst elektroniskie rēķini. Vēl gada sākumā ierastā papīra rēķina vietā e-rēķinam pieteicās 26% IZZI klientu, bet jau tagad šis skaitlis sasniedzis 40% un turpina augt. „Interesanti, ka e-rēķinam piesakās ne vien tie klienti, kuri izvēlas lietot IZZI internetu, bet arī cilvēki, kas izvēlējušies tikai mūsu televīzijas vai mājas telefonsakaru pakalpojumus,” uzsver S. Kraujiņa.