Pirmajā projekta kārtā tiks piedāvāti 66 Autolib Bluecar, kurus varēs lietot īsiem braucieniem par cenu, kas varētu būt, piemēram četri vai astoņi Eiro. Ar trīsdesmit minūtēm pilnīgi pietiek, lai nokļūtu nepieciešamajā vietā pat tik lielā pilsētā kā Parīze. Gadījumā, ja lietotājiem šāda ideja iepatiksies, tiks piedāvāts arī abonēšanas plāns par visai interesantu cenu – 144 Eiro gadā. Salīdzinot ar sava auto uzturēšanas izmaksām un arvien pieaugošo degvielas cenu, šāda abonēšanas maksa varētu šķist interesanta pat Latvijas iedzīvotājiem.
Sākotnēji tiek ierīkotas 33 uzlādes vietas Parīzē, kas attiecīgi arī būs tās vietas, kur auto saņemt un atstāt, tomēr projekta izdošanās gadījumā tiek prognozēts, ka būs nepieciešami teju 3000 elektriskie auto. Zīmīgi, ka šis ir sava veida privātās partnerības projekts, jo automašīnu iegādes pirmo projekta daļu sedz privātuzņēmējs Vinsents Balore.
Ņemot vērā, ka automašīna ir tāds pats transporta līdzeklis kā sabiedriskais transports, kurš pilda to pašu funkciju – nogādāt braucēju vietā x, atšķirībā no sabiedriskā transporta, vieglās automašīnas ir privātīpašumā. Esam "pieradināti" auto iegādāties īpašumā. No vienas puses tas ir īpašums, kas lietotājam sniedz zināmu rīcības un pārvietošanās brīvību, taču no otras puses izdevumi līzingam, degvielai un auto uzturēšanai ir visai ievērojami, kamēr šāda īpašuma vērtība ar katru gadu samazinās. Iespējams "jaunajā laikmetā" šis modelis varētu mainīties, jo lielpilsētu centru iedzīvotājiem ar pieejamu infrastruktūru savs auto ikdienā varētu nebūt nepieciešams.