„Mūsdienās iedzīvotāji par savu pensiju sāk aizdomāties tikai tad, kad sāk parādīties pirmie sirmie mati vai, iekāpjot sabiedriskajā transportā, kāds piedāvā apsēsties. Un tajā pašā laikā mēs bieži dzirdam līdzcilvēkus apbrīnojam citu Eiropas valstu iedzīvotājus, kas sasnieguši pensiju, dodas apceļot pasauli un ir aktīvi sabiedriskajā dzīvē, neizjūtot finansiālu diskomfortu. Labas vecumdienas šie cilvēki sev nodrošinājuši, jau laikus paši veidojot uzkrājumus vecumdienām. Esmu pārliecināta, ka tuvāko gadu laikā aizvien vairāk cilvēku arī Latvijā apzināsies, ka iemaksām savā uzkrājošajā dzīvības apdrošināšanā vai privātajā pensiju fondā ir jābūt pielīdzināmām ikdienas rēķinu apmaksai par gāzi, elektrību vai īri”, norāda SEB Unipensijas izpilddirektore Dace Brencēna. Ar šīs akcijas palīdzību SEB Unibanka vēlas aicināt ne tikai pašus iedzīvotājus, bet arī darba devējus aizdomāties par savu darbinieku nākotnes iespējām, jo, veicot iemaksas savu darbinieku labā privātajos pensiju fondos vai uzkrājošās dzīvības apdrošināšanas polisēs, ir veids kā stiprināt darbinieku lojalitāti uzņēmumam un piesaistīt augstu kvalitatīvus speciālistus. Šīs kampaņas laikā ikvienam Latvijas iedzīvotājam ir iespēja vērsties jebkurā SEB Unibankas klientu apkalpošanas centrā, lai uzzinātu vairāk par piedāvātajiem uzkrājumu veidošanas pakalpojumiem savām vecumdienām. Iedzīvotājiem jāapzinās, ka uzkrājumi savai pensijai jāveido tad, kad cilvēkiem ir pieejami brīvi līdzekļi, proti tad, kad cilvēks ir darbaspējīgs un veic aktīvas darba gaitas, nevis brīdī, kad šie uzkrājumi jau ir nepieciešami. Ņemot vērā iepriekšējo ieguldījumu akciju laikā iegūto pieredzi par iedzīvotāju uzkrājumu veidošanas ieradumiem, šoreiz, uzrunājot klientus, SEB Unibanka aicinās iedzīvotājus pieteikties ne tikai pensiju 2. līmenim, kas ir pirmais solis uz nodrošinātām vecumdienām, bet spert nākamo soli – pieteikties uzkrājošajai dzīvības apdrošināšanai vai privātiem pensiju fondiem. 2007. gada nogalē veiktās kampaņas "60 minūtes" laikā konsultācijām kopumā pieteicās un iespēju papildināt savas zināšanas par ieguldījumu iespējām SEB Unibankā izmantoja vairāk kā 2600 interesenti. Konsultāciju laikā starp biežāk uzdotajiem jautājumiem bija arī lūgums skaidrot atšķirību starp pensiju 2. līmeņa ieguldījuma plāniem un privātajiem pensiju fondiem, kā arī šo uzkrājumu iespējamo peļņu nākotnē. SEB grupa ir Ziemeļeiropas finanšu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus 400 tūkstošiem uzņēmumu un institucionālo klientu un 5 miljoniem privātpersonu Skandināvijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Polijā, Ukrainā, Krievijā un ir starptautiski pārstāvēta vēl 10 valstīs. SEB grupā strādā vairāk kā 20 000 darbinieku.
Vairāk par SEB grupu: www.sebgroup.com.
Papildu informācijai:
Sanda Purviņa, Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja – 67779978, 29357123
[email protected]
Vairāk par SEB Unibankas grupu: www.seb.lv
SEB Unibankas jaunākās ziņas mobilajā telefonā: seb.lv/wap