Laika ziņas
Šodien
Daļēji saulains
Rīgā +5 °C
Daļēji saulains
Pirmdiena, 25. novembris
Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne, Katrīne

papildināta (15:50) - H&M vadītājs: Latvijas tirgū ienāksim šogad

Zviedrijas lielākais apģērbu mazumtirgotājs Hennes&Mauritz (H&M) Latvijā tirgū gatavojas ienākt šoruden, pavēstījis uzņēmuma galvenais izpilddirektors Karls Johans Pērsons, raksta db.lv, atsaucoties uz Wall Street Journal.

Pirmo veikalus atklās Rīgā tirdzniecības centros Alfa un Galerija Centrs, biznesa portālam Nozare.lv apstiprināja centru apsaimniekotāja Linstow Center Management pārstāve Evija Ansonska.

Abiem H&M veikaliem paredzēti daudzstāvu risinājumi. Alfas veikals plānots divos līmeņos, bet Galerijā Centrs- trīs līmeņos.

Veikalos pircējiem būšot pieejams pilns zīmola piedāvājums - sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbi. Katra veikala platība būšot aptuveni 2000 kvadrātmetri.

Sarunā viņš norādījis, ka uzņēmums 2012. gadā plāno atvērt jaunus veikalus Ķīnā, ASV, Lielbritānijā un Meksikā. Savukārt Bulgārija, Latvija, Malaizija un Taizeme kļūšot par jauniem H&M tirgiem.

Lai gan informācija par H&M plāniem ienākt Latvijā bijusi arī iepriekš, sīkāku informāciju par plāniem pati kompānija līdz šim nesniedza.

"Tā kā mums ir savi [tirdzniecības] centri arī Latvijā, tad zinām, ka kompānijai H&M ir plāni atvērt savus veikalus visās trīs Baltijas valstīs," iepriekš norādīja tirdzniecības centra Ulemiste Center OU vadītājs Guido Pjarnits, vēstija Dv.ee.

Ulemiste Center OU ir lielākais tirdzniecības centrs Igaunijā. Tā attīstītājs ir  kompānija Linstow, kas Latvijā izveidojusi tādus tirdzniecības centrus kā Alfa, Mols, Galerija Centrs, Origo un Dole.

Kompānijas finanšu gada pēdējā ceturksnī H&M neto peļņa, salīdzinot ar attiecīgu periodu pirms gada, samazinājās par 2,4% un veidoja 5,36 miljardus Zviedrijas kronu (atuveni 778 miljonus latu).

H&M norāda, ka mazumtirdzniecības tirgus pērn bija "izaicinošs", ko izraisījušas augstās kokvilnas cenas. Tāpat apģērbu tirgotājs paredz, ka arī 2012. gads saglabāsies smags.

Neskatoties uz pieaugošajām izmaksām, mēs izvēlamies piedāvājuma un tirgus pozīcijas stiprināšanas stratēģiju," norādīja H&M vadītājs. "Mēs esam pārliecināti, ka klientiem tas būs acīmredzams un stiprinās H&M pozīciju tirgū."

(Pievienotas 1.2.rindkopas)

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses