Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +5 °C
Daļēji apmācies
Ceturtdiena, 14. novembris
Fricis, Vikentijs

PR: "American Express" karšu īpašnieki labprāt ieteiktu saviem draugiem izmantot šīs kartes piedāvātās iespējas

Pētījumu kompānijas “GfK” veiktajā pētījumā atklāts, ka 84% aktīvo “American Express” lietotāju labprāt ieteiktu šo karti saviem draugiem. Turklāt, 86% lietotāju ir īpaši apmierināti ar “American Express” piedāvātajiem pakalpojumiem.


Palūdzot klientiem novērtēt šo karti 10 ballu skalā, 87% American Express BLUE, 81% American Express Gold un 83% American Express Platinum karšu lietotāju labprāt tās ieteiktu arī citiem, sniedzot vērtējumu no 7 līdz 10 punktiem.   


American Express Card izmantošanas galvenie motivējošie faktori ir izdevīgas akcijas, kino biļetes, atlaides veikalos, restorānos un kafejnīcās, kā arī kredītnosacījumi un maksājumu elastīgums.


Pētījuma rezultāti liecina, ka neskatoties uz ekonomisko krīzi Latvijā gandrīz visi aktīvie produkta klienti (93%) turpinās lietot vai pat vēl biežāk kā iepriekš lietos savu American Express karti.  

Informācija par pētījumu

Šie rezultāti iegūti „GfK CR Baltic” veiktā pētījuma ietvaros, kura pamatā ir 2010. gada martā tiešsaistē veiktās 556 American Express karšu lietotāju intervijas.

Pētījumu kompānija „GfK Group”

„GfK Group” piedāvā dažādu tirgus sektoru, mazumtirdzniecības un pakalpojumu uzņēmumiem un medijiem nepieciešamo informāciju, lai tie varētu pieņemt tirgvedības lēmumus. Tā piedāvā vispusīgu informācijas klāstu un konsultāciju pakalpojumus dažādās uzņēmējdarbības jomās – patērētāju ieradumu pētījumi, mazumtirdzniecība un tehnoloģijas, kā arī mediji. Ceturtā lielākā tirgus pētījumu organizācija pasaulē darbojas vairāk kā 100 valstīs un nodarbina aptuveni 10 000 darbiniekus. 2009. gadā „GfK Group” pārdošanas apjomi sasniedza 1,16 miljardus eiro. Kopš 2006. gada „GfK Baltic” ir pārstāvēta arī Baltijas valstīs un tās vietējais birojs atrodas Rīgā.


American Express ir globāls pakalpojumus sniedzošs uzņēmums, kas piedāvā saviem klientiem pieeju precēm, kā arī iespējas un pieredzi, kas bagātina to dzīvi un sekmē panākumus to uzņēmējdarbībā. Kopš 1996. gada American Express īsteno sava tirdzniecības tīkla un karšu produktu portfeļa ieviešanas stratēģiju, iesaistot trešās personas karšu emisijai dažādās pasaules valstīs. Attīstot globālu infrastruktūru un spēcīgu zīmola pievilcību, American Express ieguvis vēl plašākas iespējas sava tīkla paplašināšanai visā pasaulē. American Express izveidojis 129 partnerības 129 pasaules valstu tirgos. Vairāk informācijas: www.americanexpress.com/gns.


Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar Māru Tauriņu, „GfK” Klientu direktori, tālr. 29296418.


Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses