BTA klientiem, kuri iegādājušies šo pakalpojumu, tiek nodrošināts plašs līdz šim nebijušu pakalpojumu klāsts, kurus „Pilna servisa KASKO” īpašnieks saņem bez maksas, piemēram, tehniskā palīdzība uz ceļa, degvielas pievešana, auto nogādāšana autoservisā, taksometra pakalpojumi vadītājam un pasažieriem, kā arī nomas auto izsniegšanu.
„Pilna servisa KASKO” darbojas visā Eiropā un NVS valstīs, tagad palīdzību uz ceļa būs iespējams saņemt ne tikai Rīgā un tās apkaimē, kā tas bija līdz šim, bet visā Latvijā un pat Eiropā, tai skaitā arī NVS Eiropas daļā, ko piedāvājam tikai BTA. Tas autovadītājam sniedz garantiju, ka grūtā mirklī viņš ātri saņems visu nepieciešamo palīdzību, lai kur viņš atrastos.
Jānis Lucaus, AAS „BTA” valdes loceklis: „Esam novērojuši, ka pašreizējos apstākļos cilvēki izvēlas vai nu ļoti ekonomiskus piedāvājumus, vai tādus, kas sniedz vislielāko segumu dažādās situācijas un saņem plašu palīdzības klāstu ne vien Latvijā, bet arī ārvalstīs. Tāpēc izveidojām saviem klientiem šādu „Pilna servisa KASKO” piedāvājumu. Šis pakalpojums ir īpaši svarīgs cilvēkiem, kas daudz pārvietojas ar auto ne vien Latvijā, bet arī visā Eiropā. Kopumā ļoti rūpīgi sekojam izmaiņām cilvēku pieprasījumā, un veidojam produktus, kuri būs noderīgi mūsu klientiem gan tagad, gan arī nākotnē. Lai gan „Pilna servisa KASKO” piedāvājam tikai aptuveni mēnesi, jau redzams, ka šis produkts guvis lielu atsaucību. Kopumā šogad viena no būtiskākajām iezīmēm, kas būs vērojama apdrošināšanas tirgū - apdrošināšanas sabiedrības cīņā par klientu vairāk orientēsies uz savu pakalpojumu kvalitātes celšanu, piedāvājot klientiem papildus bonusus un augstas kvalitātes produktus.”
Marta laikā BTA jau ir sniegusi palīdzību jau deviņiem saviem „Pilna servisa KASKO” klientiem. Četras reizes BTA klientiem esam snieguši dažāda veida tehnisko palīdzību uz ceļa, kā arī 5 automašīnas esam nogādājuši auto servisos, bet pašus īpašniekus ar taksometru nepieciešamajā galapunktā. Daudzi cilvēki izmanto iespēju piezvanīt mūsu speciālistiem un lūgt padomu saskaņotā paziņojuma noformēšanā. Viens no klientiem izmantoja arī nomas auto, kā rezultātā netika traucēts viņa ikdienas darbu ritms.
„Esam gandarīti, ka saviem klientiem spējam piedāvāt un nodrošināt augstu klientu apkalpošanas kvalitāti, tādā veidā atvieglojot nepatīkamos mirkļus, ko nākas piedzīvot uz ceļa,” uzsver J. Lucaus.
Papildus informācijaIlva Priedniece
BTA Mārketinga un Sabiedrisko attiecību
departamenta direktore
Tālr.: 26121212