Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +3 °C
Viegls lietus
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

PR: BTA KASKO pārdošanas apjomi pieaug par 15%

Mēneša laikā, kopš BTA sācis piedāvā klientiem iegādāties „Pilna servisa KASKO”, BTA KASKO pārdošanas apjomi pieauguši jau par 15%. Vēlmi pārslēgt vecos KASKO līgumus uz jaunajiem „Pilna servisa KASKO” līgumiem izsaka arī esošie klienti, un BTA šādu iespēju viņiem sniedz, pie tam klients finansiāli neko nezaudē.

BTA klientiem, kuri iegādājušies šo pakalpojumu, tiek nodrošināts plašs līdz šim nebijušu pakalpojumu klāsts, kurus „Pilna servisa KASKO” īpašnieks saņem bez maksas, piemēram, tehniskā palīdzība uz ceļa, degvielas pievešana, auto nogādāšana autoservisā, taksometra pakalpojumi vadītājam un pasažieriem, kā arī nomas auto izsniegšanu.

„Pilna servisa KASKO” darbojas visā Eiropā un NVS valstīs, tagad palīdzību uz ceļa būs iespējams saņemt ne tikai Rīgā un tās apkaimē, kā tas bija līdz šim, bet visā Latvijā un pat Eiropā, tai skaitā arī NVS Eiropas daļā, ko piedāvājam tikai BTA. Tas autovadītājam sniedz garantiju, ka grūtā mirklī viņš ātri saņems visu nepieciešamo palīdzību, lai kur viņš atrastos.

Jānis Lucaus, AAS „BTA” valdes loceklis: „Esam novērojuši, ka pašreizējos apstākļos cilvēki izvēlas vai nu ļoti ekonomiskus piedāvājumus, vai tādus, kas sniedz vislielāko segumu dažādās situācijas un saņem plašu palīdzības klāstu ne vien Latvijā, bet arī ārvalstīs. Tāpēc izveidojām saviem klientiem šādu „Pilna servisa KASKO” piedāvājumu. Šis pakalpojums ir īpaši svarīgs cilvēkiem, kas daudz pārvietojas ar auto ne vien Latvijā, bet arī visā Eiropā. Kopumā ļoti rūpīgi sekojam izmaiņām cilvēku pieprasījumā, un veidojam produktus, kuri būs noderīgi mūsu klientiem gan tagad, gan arī nākotnē. Lai gan „Pilna servisa KASKO” piedāvājam tikai aptuveni mēnesi, jau redzams, ka šis produkts guvis lielu atsaucību. Kopumā šogad viena no būtiskākajām iezīmēm, kas būs vērojama apdrošināšanas tirgū - apdrošināšanas sabiedrības cīņā par klientu vairāk orientēsies uz savu pakalpojumu kvalitātes celšanu, piedāvājot klientiem papildus bonusus un augstas kvalitātes produktus.”  

Marta laikā BTA jau ir sniegusi palīdzību jau deviņiem saviem „Pilna servisa KASKO” klientiem. Četras reizes BTA klientiem esam snieguši dažāda veida tehnisko palīdzību uz ceļa, kā arī 5 automašīnas esam nogādājuši auto servisos, bet pašus īpašniekus ar taksometru nepieciešamajā galapunktā. Daudzi cilvēki izmanto iespēju piezvanīt mūsu speciālistiem un lūgt padomu saskaņotā paziņojuma noformēšanā. Viens no klientiem izmantoja arī nomas auto, kā rezultātā netika traucēts viņa ikdienas darbu ritms.

„Esam gandarīti, ka saviem klientiem spējam piedāvāt un nodrošināt augstu klientu apkalpošanas kvalitāti, tādā veidā atvieglojot nepatīkamos mirkļus, ko nākas piedzīvot uz ceļa,” uzsver J. Lucaus.

Papildus informācija
Ilva Priedniece
BTA Mārketinga un Sabiedrisko attiecību
departamenta direktore
Tālr.: 26121212

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses