Ņemot vērā, ka OCTA apdrošināšana ir obligāts apdrošināšanas veids, lielākoties apdrošinātāju piedāvājums attiecībā uz risku segumu un dažādiem papildu pakalpojumiem tā ietvaros bija līdzīgs, pamatā piedāvājot vien zaudējumu kompensāciju klienta izraisītā ceļu satiksmes negadījumā cietušajai pusei. Ieviešot Pilna servisa OCTA, BTA piedāvā pilnīgi jaunu pieeju OCTA polisei, nodrošinot arī pašiem OCTA klientiem papildu priekšrocības – dažāda veida bezmaksas palīdzību uz ceļa, kādu tagad jau saņem KASKO klienti.
Ilva Priedniece, AAS „BTA” Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta direktore: „Ļoti rūpīgi pētām tirgu un sekojam pieprasījuma izmaiņām, kā rezultātā saviem klientiem aizvien cenšamies piedāvāt jaunus un uzlabotus pakalpojumus, kas vēl labāk atbilstu viņu prasībām. Esam novērojuši, ka cilvēki arvien biežāk dod priekšroku tādiem pakalpojumiem, kas sniedz vislielāko atbalstu dažādās situācijas. Tā, piemēram, jau pagājušajā mēnesī sākām piedāvāt Pilna servisa KASKO apdrošināšanu, kas klientu vidū guva lielu atzinību. Tāpēc izlēmām iet tālāk un papildu pakalpojumus attiecināt arī uz OCTA polisi, kas tagad ne vien nodrošina diennakts konsultācijas, bet sniedz autovadītājiem reālu palīdzību uz ceļa, lai ikdienas plāni negadījuma rezultātā ciestu pēc iespējas mazāk. Turklāt jaunās polises ieviešanas pirmajā mēnesī, līdz 30.maijam pakalpojuma „Palīdzība uz ceļa” iegāde – bez maksas!”
Pilna servisa OCTA klientiem BTA turpmāk nodrošinās tādus pakalpojumus kā diennakts tehnisko palīdzību uz ceļa, t.i. ceļa apstākļos iespējamos remontdarbus, degvielas pievešanu, auto nogādāšanu autoservisā jeb auto evakuatora pakalpojumus, vadītāja un pasažieru nogādāšanu vajadzīgajā vietā, nomas auto izsniegšanu, kā arī palīdzību saskaņotā paziņojuma noformēšanā.
Pilna servisa OCTA klienti palīdzību varēs saņemt ne vien Latvijā, bet arī Eiropas valstīs, atbilstoši nopirktās OCTA polises darbības teritorijai.
Papildus informācijaIlva Priedniece
BTA Mārketinga un Sabiedrisko attiecību
departamenta direktore
Tālr.: 26121212